Slapeloze nachten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:44

De moord van Pim kwam uit de extreem LINKSE hoek, en nu krijgen de extreem rechtsen op hun mieter. En Pim was niet eens extreem rechts. Rassendiscriminatie heeft met de moord niets te maken, ook dat weet iedereen.
Het gevaar komt uit extreem linkse hoek, niet uit extreem rechtse hoek.
Maar we moeten er nu niet een issue extreem rechts versus extreem links van maken.

Je moet niet naar die site aan kijken Lis, er zijn zoveel enge sites die nog veel enger zijn. De hele wereld is in principe verrot. Probeer je er van te distancieren, anders kun je inderdaad niet meer slapen. Ik heb ook wel eens slapeloze nachten om dat ik iets gelezen of gehoord heb. Maar je kunt er niets aan doen. dingen gebeuren toch. Als je er zo slecht tegen kunt, moet je confrontatie proberen te vermijden. Het is al erg genoeg dat je dat niet altijd zal lukken.... Geloof me, ik weet waar ik over praat.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:25

heb je haar ook weer. Ik weet dat bij ondervinding. Lis is kennelijk iemand die zich bij bepaalde dingen nogal betrokken voelt, en dan kan iets je wel zodanig raken dat je er niet van kunt slapen. Ik ken dat. Ik heb dat ook bij bepaalde dingen. Ik probeer die dingen dan maar niet te lezen in de krant, of schakel snel naar een andere zender op tv. Ik probeer ze maar te vermijden, omdat ik niets kan verbeteren en het de enige manier is om mezelf een beetje te helpen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:30

Ja, en je maakt je er zo druk over dat je er slapeloze nachten aan over houdt, zei je.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:47

Precies, dat bedoel ik. Je verandert niet aan de situatie, je verslechtert er zelf alleen maar van omdat je er slaapgebrek van krijgt. Oververmoeidheid om misschien zelfs hoofdpijn uiteindelijk (tenminste dat krijg ik dan).

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:54

We hebben 1 raakvlak Lis: en dat is betrokkenheid. Deze betrokkenheid ligt niet altijd op hetzelfde vlak, maar de eigenschap op zich is voor mij heel erg herkenbaar. Zodra ik snap wat iemand voelt heb ik ook medeleven, vandaar dat ik jou die goedbedoelde tips gaf.
Maak je niet druk over morgen, want je hebt geen invloed. Just do your thing en ga stemmen, dan heb je gedaan wat je kunt. Neem vanavond een borrel of zo voor het slapen gaan.
Tsja, ik ben ook jaloers op mensen die een knop hebben waarmee ze hun hoofd kunnen uitschakelen en stilzetten.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:28

ruiterinrust schreef:
zulke uiteenlopende ideeen van regeringspartijen zullen er weer voor zorgen dat de besluitvorming stagneert en zal uitmonden in zoutloze compromissen en dat was de bevolking nu juist zat.

Dan krijgen we inderdaad een nieuw paars kabinet, alleen zal het beestje dan misschien een andere naam krijgen. En nu kunnen mensen wel zeggen dat het allemaal wel meeviel, maar een enorme groep mensen vonden dat niet meevallen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:28

nee, die extreem linksen schieten gewoon alleen maar in 1x iemand dood.
Extreem = te.
Alles waar te voor staat, deugt niet.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buxy, Eve_16, fotolijstje, ManonGrr, mmajar, N_B_N, pinto_1, rider, Roosch, Selina, SemrushBot, spookyskippy, Swift, Ubermetrics, xSagan en 168 bezoekers