Veluwe-rit info!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 11:18

hihi ik heb ook wel een slechte ervaring met een fjord (heeeeel toevallig shico) maar dat is weer goed gekomen. verder geen nare ervaringen met fjordentankies dus ik stap met een gerust hart op een fjord hoor. als ik m maar leuk vind dan komt t wel goed

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 13:33

ik vind het wel logisch dat ze met gehuurde paarden begeleiding meesturen, zou ik ook doen. en dat over "nu stappen" "nu draven" blijf je toch houden als je met een groep gaat, je kan niet zomaar even gaan draven of galopperen zonder te overleggen. daar ontkom je gewoon niet aan en het lijkt mij ook geen probleem. Het is handiger als iedereen weet wanneer je wil gaan draven/stappen anders krijg je een complete chaos. Het is nou eenmaal niet anders, als je in je eentje rijdt kan je nog eens in een seconde beslissen om te gaan galopperen, met een groep lukt dat gewoon niet.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 13:43

ik ga geen 300 gulden betalen voor een weekend weg, sorry maar dat heb ik gewoon niet. dan ga ik net zo lief een keer gewoon een dag het bos in met de bokt-groep, lijkt me net zo leuk en ook nog eens veel goedkoper

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, Amazonbot, Eleionomae, GoogleAdsense, idion, josien_m_, Kimberly520, lindo, LuCa88, Paloma_Janet, Pieke_Gwen, Rupser, SannevZ, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW, viphorse en 217 bezoekers