Programma Fortuyn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 00:56

Soms heb ik juist het idee dat we niks meer negatiefs mogen zeggen....

In mijn mening had hij nu eenmaal niet zulke goede ideeen, en wat wel goed was, daar had hij weer geen plan voor...

Tuurlijk hebben we het over zijn ideeen, en minder over de anderen, dat was al zo voordat hij geschoten werd. Dat komt ook door hem. Hij vroeg om de aandacht, was heel uitgesproken, logisch dat men daarop reageert.

Dat was ook gewoon doorgegaan als hij nog leefde.

Maar weer on-topic:

Het verbaasd mij ook dat zoveel bokkers achter hem staan zonder echt te weten waarvoor hij staat.
Aan de andere kant vraag ik me af of iedereen wel ECHT wet warvoor zijn/haar partij staat.

Ik weet ook niet Alles van de PvdA, alleen de grote lijnen, en toch ga ik op ze stemmen.

Wel ben ik lid van DierproefVrij en heb ook in hun blad uitgebreid kunnen lezen welke partijen voor DierproefVrij staan, en waarmee. Groen Links kwam daar heel goed uit, maar voor mij is die partij net wat te "soft"... Dus ik ga niet op ze stemmen alleen daarom.

Ach, het is en blijft moeilijk. Elk partij heeft zijn voor en nadelen... Frusty

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Charaz, Eve_16, Hanneke137, Jara, juval, Niwla, sollair310, xxpetraxx, Zebrastreep en 181 bezoekers