hervatting?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

hervatting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 18:27

er gaan stemmen op om na de begravenis van PF de cmapagnes te hervatten. vraag is nu wat weegt zwaarder het belang van een goede voorlichting van de kiezers of het stil blijven leggen van de campagne ter nagedachtenis aan Pim?
Graag jullie mening

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:15

Campagnes starten!
We moeten 4 jaar met het nieuwe kabinet doen.
DUS... we moeten een goed kabinet krijgen.
Nu zijn er veel zwevende kiezers, iedereen let goed op de politiek op het moment want het is een hot item...
Door laten gaan.
Stemmen winnen, alles goed beargumenteren en zorgen dat iedereen naar de stembus gaat en goed gaat stemmen!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:56

Ik ben ook voor hervatten van de campagnes. Als de verkiezingen gewoon doorgaan, waarom de campagnes dan niet? Maar wel na de begrafenis, uit respect.

Ik zie trouwens erg veel mensen van de lijst PF die gewoon campagne blijven voeren hoor. Ook de lijsttrekker van de CU heb ik al 2 x op tv gezien sinds maandag.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:25

Hervatten! Ik zou erg blij zijn wanneer de LPF de gelegenheid krijgt om te laten zien dat ze er niets van terecht brengen zonder Pim. Ik zou ook erg blij zijn wanneer de overige oppositiepartijen nog wat meer mogelijkheid krijgen om hun standpunten naar voren te brengen.

Misschien dat de LPF dan ook gedwongen wordt om een nieuwe voorman/vrouw te benoemen. Hopelijk zorgt dat er voor dat de LPF geen emotionele en protest stemmen krijgt.

Mijn mening wordt duidelijk ingegeven door de diepe wens dat LPF niet teveel zetels krijgt in de kamer, dat is duidelijk.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:36

Hervatten, geef zwevende kiezers de kans om een overwogen keuze te maken en geef anderzijds LPF(en de andere partijen natuurlijk ook, maar dat is allemaal al duidelijker) nog een kans om te vertellen wat ze willen gaan doen en hoe ze het gaan structureren nu pim er niet meer is *LOL*