Er is niks veranderd!! Trein met Duitse supporters beschoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Er is niks veranderd!! Trein met Duitse supporters beschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 20:55

Ik word gek!!!!!!!

Het éne schietincident is nog niet over of de volgende idioterie dient zich alweer aan.

Net op Studio Sport gehoord dat er een trein met Duitse supporters (die onderweg waren naar Rotterdam voor de finale tegen Feijenoord) in Nederland is beschoten met kogels!!!!

Is dit land nou helemaal gek aan het worden?????? Ik kan er echt niet meer bij met m'n verstand!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:05

NEE DAT MEEN JE NIET!!!


wat is dit allemaal????? het begin van een oorlog ofzo??
Wat is er innvredesnaam allemaal aan de hand.
Ik wordt gek hier Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:53

ik hoorde het net ook........ ik kan er nie bij met mn verstand!! Dat dit nederland is.... dat ga je gewoon niet meer geloven, eerst was ik altijd trots op mn land maar zo langzamerhand begin ik me een beetje te schamen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:46

zo zie je maar weer dat nederlanders helemaal niet anders zijn dan de rest van de wereld. en daarbij kan hier altijd toch alles? Alleen te hard rijden, dat kan niet.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:47

Dat meen je niet??
het wordt alleen nog maar erger!! wat kun je hier nu tegen doen??
dit vind ik dus echt niet normaal meer? weet iemand of er doden of gewonden zijn? Als ze niet opletten gaat het helemaal fout met dit land. Dadelijke komt er nog oorlog!!
jeetje!!
Je durft dadelijk niet eens meer over straat te lopeN!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 08:08

Lekker vals agressief diersoort is dat mensenvolk zeg Misselijk Als er teveel van komen gaan ze met elkaar matten. Had ik ook toen ik een ander ras muizen bij m`n huisdier muizen in het hok flikkerde. Ze vraten elkaar op. Gelukkig heb ik m`n paarden, daar weet je tenminste waar je van op aan kan.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 08:41

125 arrestaties hoorde ik vanmorgen op het nieuws.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 10:56

Ik schaam me.
Ik ben een Feyenoordsupporter, in hart en nieren.
Maar dit...
Ik kan me niet voorstellen dat dit supporters zijn geweest.
Dit moeten toch bijna wel mensen zijn geweest die alleen komen om te rellen.

Nu heb ik wel gehoord dat de ME te vroeg begon met charges, dat wektte agressie. De politie had al helemaal niemand op de coolsingel en op het stadhuisplein mogen toelaten. Het is er flink misgegaan. Hoe het heeft kunnen gebeuren dat wordt straks bekend gemaakt.

Waar gaan we heen met en in dit land???

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 11:32

Citaat:
Enkele honderden Feyenoordsupporters zijn in de nacht van woensdag op donderdag in het centrum van Rotterdam urenlang slaags geraakt met de politie. De mobiele eenheid verdreef met charges de voetbalsupporters. Daarbij werden ook de bereden politie en het waterkanon ingezet.

De ongeregeldheden begonnen na middernacht. De politie ontruimde de Coolsingel en dreef de relschoppers met charges steeds verder weg. De vandalen vernielden onderweg ruiten van winkels, bankgebouwen, bushokjes en geparkeerde auto's. Ook gooiden ze met stenen, flessen en hekken naar de mobiele eenheid.

Ruim twee uur na het begin van de schermutselingen werd het even rustig in het centrum nadat de mobiele eenheid bij het Hofplein enkele honderden relschoppers wist in te sluiten.

De politie wist niet goed wat ze met de ingesloten groep aan moest. Uiteindelijk besloot de commandant van de mobiele eenheid even na drie uur de ingesloten supporters ,,druppelgewijs'' te laten gaan. Dit mislukte echter falikant. De hele groep wist door de blokkade heen te breken waarna ze opnieuw de politie begonnen uit te dagen. De mobiele eenheid reageerde daarop met harde charges.

Er ontstonden chaotische toestanden in de binnenstad van Rotterdam toen leden van de mobiele eenheid achter individueen aanjaagden. Vermeende relschoppers werden hard geslagen maar konden door de wanorde veelal ontkomen. Ook werd een persoon door een politiepaard getrapt. Tegen vier uur 's ochtends keerde de rust weer enigszins terug in de binnenstad.
Er zijn 162 arrestaties verricht.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 04:16

Zo zie je maar dat het niet alleen Amerika is. Als een Nederlandse begin ik me inderdaad ook een beetje te schamen hoor!

HugoBoss

Berichten: 42
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:21

Ik vind dat zo triest....als Ajax fans na het halen van het kampioensschap gaan rellen dan is het: oh die ajax supporters toch enzo....en als Feyenoord supporters gaan rellen dan zijn het geen supporters geweest....het zijn nooit supporters...!!! als je een supporter bent dan ga je feesten en denk je niet eens aan rellen...dus mensen die dat soort dingen doen horen nooit bij een club.

en tweede: de trein met duitsers werd beschoten met een luchtpistool en niet met kogels zoals de eerste meldde. Maakt het er natuurlijk niet minder belachelijk om dat dat soort dingen gebeuren.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 00:22

Citaat:
de trein met duitsers werd beschoten met een luchtpistool en niet met kogels zoals de eerste meldde. Maakt het er natuurlijk niet minder belachelijk om dat dat soort dingen gebeuren.


Had het direct van de tv nog voordat de wedstrijd begon en Mart Smeets had het zeker wel over KOGELS. Al waren het stenen, welke randdebiel doet nou zoiets?

Verder was dit onderwerp niet bedoeld om het verschil te benadrukken tussen Ajax en Feijenoordsupporters of hoe ze omschreven worden. Ik ben zelf een voetbalfan maar al jaren niet meer naar wedstrijden geweest.
Waarom niet? Omdat ik geen zin heb in al die agressie!!!

Maar je hebt gelijk, echte supporters vieren feest!