Veluwe-rit info!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 19:15

hoi iedereen!
haha, ik zie ergens staan "veluwe is mooi in t midden"..,mwa, voor mij nog wel een slordige 2/2.5 uur met de trailer, maar t is daar wel mooi rijden!
Ik kan vanaf eind juli ook altijd, mits t inderdad wel ca. een maand van te voren bekend is
. En het lijkt mij erg handig om ruim vooraf eerst een middag ergens af te spreken met een paar die meewillen, om elkaar 'live' te leren kennen. Mocht het dan niet helemaal klikken, kun je altijd nog bedenken wat je doet.
Ik persoonlijk ben voor een lang weekend, zker omdat je toch ( ik in elek geval) met allemaal 'vreemden' op pad bent en 3 dagen toch ook best leuk kan zijn!
Als t onderling niet zo mocht klikken tussen A en B, is een week wel lang denk ik.
Als ik mijn vervoersprobleem opgelost heb, heb ik evt. nog en paard dat ik mee kan nemen, voor die mensen zonder eigen paard. maar dan moet ze er dus wel komen op de 1 of andere manier...En als ik tegen die tijd een eigen trailer heb, zal dat een 1.5 paard zijn ( ivm nog geen E rijbewijs hebben en toch alvast op pad kunnen en 'oefenen':) )
Woont er toevalig iemand in ZWN i.v.m. evt carpoolen?
Er woonde toch ook iemand in R'dam? maar wie..?
Volgens mij wonen de meesten in de regio van Apeldoorn, Soest e.o.? Of lijkt dat zo?

madelein



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 23:02

..??
Weet niet waar je geinformeerd hebt, maar dit moet goedkoper kunnen lijkt me. Sowieso zal i 'ms informeren bij de nspecteur v/h fjordenstamboek, want die laten ook weleens 'fjordenrondtrekkers' logeren met paard. Er zitten natuurlijk tig bed + breakfast dingen rond de veluwe, dus lijkt mij dat t goedkoper kan. Maar weet dat dus nog niet zeker, heb zelf nog nergens geinformeerd.

Als mijn ouders een paar dagen weg gaan ( wat op zich regelmatig voorkomt), kunnen we t ook bij mij thuis doen ( bijv. zelf tenten meeenemen en in de wei tenten zetten).
Ik heb vaker paardenlogeerpartijen hier, omdat ik de enige ben in mijn paardenkennisenkring, die plaats heeft voor een aantal paarden zonder problemen met hoge kosten, gezeur met pensioneigenaar, etc.
In de zomer zouden we dus evt. ook in de wei een tentenkamp op kunnen zetten en de paarden achter een schriklintje houden..
't is maar een optie, mochten de kosten daadwerkelijk erg hoog uitvallen dat t niet meer leuk is ( ben ook maar student..)
Zodra we weten wat de mogelijkheden zijn en de bijhorende prijkaartjes, kunnen we meer concretere afspraken maken.
Zal die man eens bellen binnenkort! Die hebben dacht ik ook fjorden te huur..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Annienke, Balou_k, Exorcizamus, grace1989, Grainey, IASCrawler, leonie1988, Sizzle, YandexBot en 172 bezoekers