dronken mensen, jullie mening

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

dronken mensen, jullie mening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 21:46

Wat vinden jullie van dronken mendsen, ik vond het eigenilijk wel grappig totdat....... Haha! Vandaag kwam er een dronken vent in de winkel waar ik werk, totaal bezopen Misselijk Hij komt bij mij aan de kassa ik doe gewoon, was eigenlijk ommogelijk door die stank, maar we gingen dicht en hij bleef maar staan Scheve mond Dus er zegt iemand ga nou maar hij helemaal uit zijn dak schelde jof echt heel erg schelden! En toen ging hij verder met een klant.
Ik kan daar echt niet tegen en ik word er alleeen maar boos om dus ik zeg ga nou maar naar je lieve dochtertje Schijnheilig. Nou hij eindelijk weg........ Lips are sealed pfffff jeetje die mensen......... Frusty
Ik ben nou juist heel gezellie alsd ik een beetje aangeschoten ben!

Wat vinden jullie van dronken mensen, vinden jullie dat kunnen, worden jullie weleens dronken?
Mijn mening is erg veranderd!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 22:39

Sypheron schreef:
Dronken zijn is sowieso niet echt geweldig, en om met een dronken persoon om te gaan ook niet. Maar je hebt verschillende 'typen' dronken zijn.. Je hebt degene die aan het feesten is en daardoor dronken is en een happy humeur heeft. Of je hebt die personen die zuipen om hun verdriet weg te drinken en daardoor dit soort acties uit gaan voeren. Alcohol versterkt je humeur dus let een beetje op met hoeveel je drinkt Knipoog


Ja ik dacht altijd dat mensen er echt super happy van weredn niet dus Haha!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 18:47

Reddy007 schreef:
haha fantastisch
dronken zijn is eigenlijk schandalig want je hebt er geen drol aan! en de meeste worden agressief!! Boos!

wees liever aangeschoten! Haha! dan heb je opeens vette lol
op het examenfeest moest ik naar huis fietsen en je wilt neit weten hoe ik thuis ben gekomen
had alleen maar de slappe lach! ben 3x vand e fiets gedonderd!! echt fantastisch!
ik weet alles nog! en dat is vel leuker
ben nog nooit echt dronken geweest hoeft ook niet, want meestal weet je niet meer wat er allemaal is gebeurd!


Wahahahaa. Heel herkenbaar, ik was gisteravond ook aangeschoten, tja de nieuwe breezer uitproberen Haha! Clown . En we hebben de hele avong in een scheur gelegen, en toen waren er ook nog eenden die ons achter na liepen Haha!
Maar ik word heel happy als ik aangeschoten ben, dronken mensen zijn niet leuk Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 23:11

jaja marlien je wil het gewoon niet meer weten Haha! }>

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 23:23

whahahah, het schijnt dat ik een x tegen een stel eenden heb lopen praten Clown Haha! Daar geloof ik niets van, maar er waren wel eenden Haha! . Maar het grappige was ik zag vandaag een paar eenden op de weg paardestront opeten, en de vrouw zij tegen de eenden, he bah dat moeten jullie niet doen hor.......... Haha! hihih die had er ook eentje op (not maar zou tog kunnen)
Volg je het een beeetje Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 16:50

Nou maaarten van 2 glazen wisky zou ik toch echt stomdronken worden Haha! Ik heb eens 1 klein slokje op Haha! Toen dacht ik nog daar gaat mn slokdarm Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Condor, Dimphyl, Foreverkliek, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lestrange01, lina1998, Meliaforever, nafkedemi, ReneeMonty, xoranlover en 167 bezoekers