Portugal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 14:08

Hallo,

Ik ga met kerst 2 weken naar Portugal en als het mij bevalt dan wil ik volgend jaar een maand gaan en is goed rond gaan kijken daar.
Mijn vader en zijn familie wonen daar en ook familieleden van mijn moeder hebben zich daar gesetteld.
Mijn tante heeft daar twee paarden staan op een stal waar verder allemaal Lusitano hengsten staan.
Ik hoop dat ik daar een baantje kan krijgen tegen die tijd en anders wordt het werken in een kroeg of hotelletje.

Volgende week begint mijn cursus portugees want ik wil wel een beetje goed voorbereid op reis gaan.

Zijn er hier nog bokkers die ook de Portugese kant op gaan of zijn geweest?

Ik hoor het wel.....
groetjes

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:36

ja, heb 2 jaar Portugese vriend gehad. Wij zijn er eens bijna een maand wezen rondtouren, en het is echt een schitterend land en nog goedkoop ook! Wij zijn vanaf Coimbra richting het zuiden vertrokken.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 14:38

Ik ga zitten in de buurt van Albufeira, Villamoura enzo.
De natuur is er echt Super inderdaad!!!!!

En zo'n Portugese vriend zou ik ook wel tegen willen komen....HiHi

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:29

Mijn opa en oma wonen daar, hebben daar een groot bedrijf met koeien en schapen enzo... Die zitten bij evora in de buurt, ze wonen zelf in Montemor o novo

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 17:48

Jeetje ik ken alleen maar de dorpjes in de buurt van Faro zeg maar.
Waar ligt Evora? In de buurt van Lissabon?

Ro0sj

Berichten: 492
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Kapel-avezaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:07

Cantaor schreef:
Jeetje ik ken alleen maar de dorpjes in de buurt van Faro zeg maar.
Waar ligt Evora? In de buurt van Lissabon?

Ik ben de nicht van Hilde ofterwijl Giloni, dus mijn opa en oma wonen daar ook:P Evora ligt ongeveer uur rijden van Lissabon, ligt in het midden van Portugal, Portugal is een heerlijk land!!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:42

Cantaor ik ga volgend jaar weer naar Portugal. Dit jaar ben ik er ook geweest, maar heb er eerlijk gezegd geen paard gezien! Blijkbaar weet jij de adresje waar ik volgend jaar heen moet dus ik hoop dat jij mij kan vertellen welke plaatsen dat dan zijn!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:03

Ik ben dit jaar 8 dagen op vakantie geweest in Portugal en heb het super gehad! Het is ten eerste heel goedkoop, tenminste, in Albufeira, waar ik was wel. En de natuur is echt prachtig, heb een jeepsafari gedaan, echt zoooo gaaf! Ik wil beslist nog een keertje terug, heb alleen geen paard gezien..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:13

Ik dus ook niet!! Helaas ik baal er zo van. Heb veel mensen gevraagd maar niemand wist ze te vinden ik was ook in Albufeira Allgarve..

Dimity
Berichten: 24
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:18

Ben al 3 x naar Portugal geweest, ook naar de Algarve, ik zat in het plaatsje Monte Gordo.
Ik vind Portugal helemaal geweldig, wil er dit jaar zeker weer naar toe op vakantie.
De mensen zijn super vriendelijk en je kan er heerlijk eten en lekkere cocktails drinken.

Ook de temperatuur is lekker, niet te warm. En savonds heerlijk buiten zitten in je tshirtje.
Het is inderdaad heel goedkoop daar, vergeleken bij Nederland.

Ook is de omgeving mooi vind ik.
Die jeep safari's zijn ook leuk om een keer te doen.

Nou, veel plezier daar!
(ben stiekum een beetje jaloers op je hoor!)

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 10:10

Ik ben afgelopen zomer naar noord portugal geweest en een lusitano hengst gereden Lachen Heel mooie natuur, vriendelijke mensen en heerlijk eten Lachen