MUTSSSSS !!! (vervolg op 'zwaar irritant...')

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 00:19

Nou breekt m'n klomp... (voor zover ik die heb)... Verward

Ik heb die muts van die rijbroek vanmiddag het volgende mailtje gestuurd (om nog een beetje privacy te waarborgen zal ik haar naam en telefoonnummer niet helemaal geven):

Beste S.,
Ik heb sinds woensdag geprobeerd je te bellen op 06-(etc.), maar ik heb je niet kunnen bereiken. Gisteren heb ik een bericht achtergelaten op je voicemail, maar daarop heb ik geen reactie van je gehad. Het andere 06-nummer dat je me ooit gaf, is nog steeds buiten gebruik.

Jammer dat het niet meer is gelukt. Morgen zie ik iemand anders die een rijbroek over heeft in mijn maat en ik neem aan dat die goed is. Ik heb dus verder geen andere rijbroek nodig en zie dus van jouw rijbroek af.

Karin


Krijg ik vanavond de volgende reactie:

jammer, maar helaas je had ook een verkeerd nummer van me. stom van me. nou ja volgende keer beter
s.


Huh? Ik had het nummer rechtstreeks gekopieerd uit haar vorige mail!!!

Ik denk dat ik maar ga slapen, tegen zoveel mutserigheid kan ik niet op... Frusty Frusty Frusty

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-05-05 00:20 ]</font>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 00:29

Klopt, maar ik vind dit dus wel een van de hoogtepunten in mijn anti-mutsencarrière... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 10:58

Hihi, die was van Madelein, en die was 'm vergeten mee te nemen naar de Efteling! Maar dat komt wel een keertje goed via de broer van Prisca, die werkt met de vader van Madelein.

Kijk, dat soort dingen vind ik dan niet erg, kan gebeuren dat je iets vergeet mee te nemen. Maar tot 2x toe een verkeerd nummer geven en dan zo reageren? Neuh, dan ben je wel heel erg dom...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Annienke, Balou_k, Exorcizamus, grace1989, Grainey, IASCrawler, leonie1988, Sizzle, YandexBot en 172 bezoekers