Opletten: TREINREIZIGERS naar efteling...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 19:50

Ik zat net de Libelle van mn ma te lezen en vond een NS 40%(!) kortingskaart!!!! Handig voor morgen Ideetje? Plunderen die Libelle!! (man, wat een mazzel) Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Clown Clown Clown Clown Clown Haha! Haha! Haha!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:06

ghegheghe, die heb ik idd ook al van mn moeder gekregen voor de volgende keer da'k naar Kimmy ga Haha!

relaxed zo'n moeder die de Libelle leest Haha! zijn die bladen toch nog ergens nuttig voor Knipoog

heeeej w8! krijg me een idee!!!
ik ga morgen naar de AH en ga'k de Libelle pakken en overal die kortingskaarten uithalen!! DAMN da gaat me veel besparen!! bijna 30 piek per keer!
WHOEHOE! GENIAAL! Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:33

Eh... Bartje? Ik denk dat de Libelle wel rekening heeft gehouden met jongetjes zoals jij. Die Libelles zijn vast netjes per stuk in plastic verpakt...! *LOL*

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:33

oh... Huilen Huilen

oeps.. was een one-liner ofzo, dus ga ik er nog maar ff een banketstaaf verhaaltje bij ophangen Lachen

euhm... ik heb iig al 1 van die kortingsbonnen! yeah! op naar de volgende Knipoog
_________________
-=Just say what you think=-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-04 23:34 ]</font>