We hebben opeens een rat!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:11

ratten zijn echt geweldig! Ze zijn heel slim en je kan ze alles leren zeker als ze jong zijn.
Die van mij eten alles maar ik heb ze voornamelijk op rattenvoer staan zo af en toe krijgen ze kaas maar niet te vaak en brood of iets melk.
Ook krijgen ze wel eens van die vanilesnoepjes van de paarden die zijn hard waar ze dus mooi op knagen.
Die van mij zijn alle 4 zindelijk dus lopen ze voornamelijk los op de 2de verdieping.
Ze lopen me bijna overal achterna zelfs de trap op en af Lovers en heel belangrijk ze komen als ik roep.
Mijn zusje heeft er ook 2 maar dat zijn 2 bejaarden:)
Het zijn eigenlijk een beetje kudde dieren.
Ik had ze altijd per 2 zitten maar toen ik op ameland zat overleed er 1 het andere vrouwtje was vreselijk overstuur en onrustig. na een aantal dagen stopte ze ook met eten.
niets hielp en na een paar dagen nadat ik terug was heb ik weer een jonkie erbij gekocht.
zij sleept de kleine overal heen door 'm in het nekvel te pakken zo schattig! en ze eet weer! Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, BingBot, ComscoreBot, criollo_yess, DotBot, furious, Glenda, hagelslag, inge_romeo, Jayya, Kimmie25501, marga1, marinst, Marocje, Momo94, Reusje_xx, saltshaker23, shaddy82, Tine1987 en 46 bezoekers