brrr.. onweer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

brrr.. onweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 22:56

Het onweert hier allemaal, ik vind dat altijd zo eng. Ik weet ook niet waarom Verward
Daarstraks was ik de hond aan het uitlaten en het begon te rommelen, nou onze hond wist niet hoe snel hij binnen moest zijn. Ik hoop dat het snel overwaait!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: brrr.. onweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:00

Mazzel-meid schreef:
Het onweert hier allemaal, ik vind dat altijd zo eng. Ik weet ook niet waarom Verward
Daarstraks was ik de hond aan het uitlaten en het begon te rommelen, nou onze hond wist niet hoe snel hij binnen moest zijn. Ik hoop dat het snel overwaait!


Wij hebben het hier vanmiddag al gehad! Dikke storm en bomen en tuinhuisjes waren niet veilig voor de wind. Ik heb een flinke boom uit de ontworteld zien liggen en mijn broertje heeft gezien dat er ergens een tuimhuisje door de wind verplaatst was Verward jakkie en net begon het ook weer een beetje te rommelen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:00

Ik heb er ook echt een verschrikkelijke hekel aan Scheve mond Hier heb merk ik er niets van gelukkig!!

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:41

wij zaten rond half 10 in een enorme onweersbui! Was echt eng! Scheve mond Verdrietig Scheve mond
geluukig hadden we net op tijd de paardjes naar binnen! *LOL*

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 00:50

Ik vind onweer heerlijk! Haha! Vorig jaar was iedereen aan het slapen toen opeens de Tornado sirenes afgingen. Wij dus allemaal naar beneden en een pret dat we hebben gehad! We zaten daar te eten en te drinken, kaarten aan het spelen, verhalen aan het vertellen enz...Onwijs gaaf dus, terwijl wij op de tornado zaten te wachten. Haha!
Een paar jaar geleden toen het kermis was hier was er ook een tornado in de buurt. Iedereen moest zijn paarden verlaten en naar de grote arena gaan. Gelukkig ging het de andere kant op. Zou niet graag zoiets tegen willen komen met DC op de kermis hoor.
PS: Wij hebben namelijk paardenshows op de kermis!