Ook voor mij verstands kiezen ellende...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Ook voor mij verstands kiezen ellende...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 10:55

Kom net bij de tandarts vandaan en 21 mei ben ik de klos Verdrietig
Dan mag er 1 uit, de week er op de andere.

Zelf zei zij dat hij ook een angsthaas was wat dat betreft maar dat zelfs hij dit een fluitje van een cent zou zijn.

Makkelijk lu||en, het is mijn bekkie en niet de zijne.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:01

't hoeft niet altijd fout te gaan....
Ik heb er totaal geen last van gehad!
Kop op!
Alleen wat irritant is dat je constant etensresten uit het gat moet vissen Frusty
Bij mijn zenuwbehandeling van vorige week had ik meer napijn.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:11

Ik ben er gelukkig al 2 kwijt.
Ik zag er best tegen op maar dat hoef je niet te doen hoor. Eerst krijg je een verdoving in je mond (deed geen pijn trouwens). Daarna zaten ze in m´n mond te heisteren en kwamen de tanden eruit. Toen kreeg ik wat watjes op de plek waar ze zaten en kon de verdoving uit gaan werken. Het eten ging daarna nog wel een beetje moeilijk Haha! .
Citaat:
Alleen wat irritant is dat je constant etensresten uit het gat moet vissen
Dat had ik ook. Komt volgens mij omdat dat gat nog dicht moet groeien. Lachen

Succes ermee Pling

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:40

Fijn dat je me er even aan helpt herinneren,
ik moet nog een afspraak maken met het ziekenhuis
om mijn laatste eruit te laten snijden Scheve mond
Ik had in november al moeten bellen Bloos
over angsthazen gesproken Koe

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:47

Oh hel... Haha!

Ik ben er gelukkig al 2 kwijt, er is er nog 1 door en daar blijven ze mooi vanaf!! Wat een ellende! Lips are sealed

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:58

Hm, ik ben dus echt een bikkel he! De eerste keer viel ik zowat flauw van de zenuwen. Tsja, zo'n verdoving werkt toch iets meer op je zenuwen dan ik had gedacht, dus ik ging echt bijna van de kaart (zag al zwart voor m'n ogen, maar ben verder niet weggeweest). Het viel me de 1e keer echt alles mee, vooral nav de horror verhalen van een paar peeps hier op bokt zag ik het somber in (waar is de smile met een donkere onweerswolk?). Ik kon wel 2 weken niet normaal eten (de eerste week echt abnormaal en daarna ging alles nogal moeizaam en traag).

En toen de tweede keer, ik zag er niet zo tegenop (kon nog slapen van te voren), maar dat viel echt VIES tegen. Vooral omdat kies 1 (boven) er niet uitwilde... Ik heb echt vreselijke pijn gehad, maar ja, ik kon niet meer terug. Gelukkig maar, want mét kiezen had ik me nu ook niet prettig gevoeld denk ik. Ik zou het nu nóóit meer vrijwillig laten doen, echt verschrikkelijk, maar eerlijk is eerlijk: ik heb verder nergens last van gehad. Het eten is irritant, het gemiep met vla, youghurt etc ook, maar ik heb dit véél liever dan al mijn tanden, en dat risico liep ik zowat wel... Dus ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, gebikkeld heb en als ik nog verstandskiezen had zou ik het gewoon weer doen, dat weet ik zeker. Veel liever in totaal 4 weken wat moeite met eten, 6 dagen 'pijn' (omdat het in je hoofd zit is het heel irritant, maar echt pijn zou ik het niet durven noemen, hoewel met die éne kies). En tsja, de tweede keer viel vies tegen (hij heeft 5 minuten moeten wrikken op 1 kies, hele kaak was naar de kl*ten, dat gaf hij nog toe ook, de beul!), maar ik zou het zo weer doen. Ik heb me behoorlijk naar gevoeld, maar dat echt 10x liever dan straks 4 kiezen aan elke kant moeten verliezen...

En ja, die etensresten Misselijk dat heb ik nog steeds (is alweer 2 mnd geleden). Vooral bij het gat waar die kies niet uit wou. Maar ik moet er niet aan denken dat ik 4 kiezen kwijt zou raken aan iedere kant... Dit echt 10x liever. Nu heb ik de rest van mijn kiezen nog voor de komende 10 jaar zeker, anders was ik ze binnen 5 jaar kwijt (de buurkiezen van mijn vks).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:06

haha daar gaat je verstand hihi.

Nou bij mi was hetgeen probleem enkele spuitjes en hij was eruit voordat ik het wist. Ach alleen de dagen erna ben je een beetje slapjes en moet je niet teveel bukken maar verder geen probleem.

Hahah mooi datum 21 mei zo vlak na de wedstrijden enz.... Cool .

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:13

Ik ben ze alle vier al kwijt + nog vier gewone voor mijn beugel destijds, ik hou niets over zo Verdrietig Haha! .

Bij mij viel het ook hartstikke mee. De eerste was het vervelendst omdat ik daar wat misselijk van werd. Maar pijn deed het niet. De tweede werd eruit geboord en daar heb ik dus nog minder last van gehad dan van de eerste die gewoon getrokken werd. Dit waren de onderste verstandskiezen, de kaakchirurg heeft ze eruit gehaald. De tweede moest geboord worden omdat die er verkeerd in zat niet horizontaal, maar verticaal.

De bovenste twee werden er gewoon door mijn tandarts uitgetrokken, zat 1 week tussen. Moest alleen goed spoelen, omdat idd de etensresten er in bleven zitten. Ik was ook heel zenuwachtig, allemaal horrorverhalen gehoord van mensen bij wie het niet goed gegaan was en die veel pijn hadden, maar het viel echt mee, alleen die verdoving is echt smerig. Dus kom op en geniet nog even van je kies Haha! . Laat tegen die tijd even weten hoe het gegaan is.