kinderen en ruzie, wat moet je doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

kinderen en ruzie, wat moet je doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:45

soms sta ik voor een flink dillemma, zoals vanmiddag!
mijn zoontje was lekker met zijn 2 stiefbroertjes buiten aan het spelen en het buurjongetje met ee vriendinnetje die zaten mijn zoontje continue te schoppen en omver te duwen, de oudste kwam het tegen me zeggen!
wat doe je dan?
je stapt naar die kids toe die ondertussen snel naar binnen gevlucht zijn en je wacht ze op, zie je ineens hun oudere zus en je denkt he daar kan ik het wel ff aan vragen! dus ik stap naar die zus en vraag waar der broer is, die zegt die is binnen maar nog geen twee tellen later staat ie buiten!
dus ik op een hele nette manier van, liefje heb jij sven geschopt en geduwd! nee zegt ie, heb ik echt niet gedaan, isabelle, ik moet nu wel zeggen, dat kind is een heel rustig en heel erg lief kind maar als ie in gezelschap is van oudere kinderen kan ie wel eens wat meer ondeugender zijn!
zijn moeder kwam erbij en die zei gelijk, jongen heb je geschopt of niet? nee zegt ie, maar dan breien ze er een verhaal aan waar je als ouder zijnde geen wijs meer uitraakt!
en ineens is iedereen schuldig!
zijn moeder werd een beetje pissed op mijn omdat ik het aan haar zoon had gevraagd maar ik had zoiets van, ja maar mijn zoon word in elkaar geschopt dus halloo!

nu is mijn vraag aan jullie?
wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen staat, ik wil zeker geen ruzie met mijn buurtjes maar nu ook niet dat mijn zoon in elkaar geschopt word!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 21:07

ik heb het gewoon ff netjes gevraagd aan het buurjongetje maar zijn moeder kwam erbij en die begin nogal heftiog te reageren, iets wat ik er nooit achter gezocht had!

alleen ik ben altijd bang dat als ik niets doe dat mijn kleine dan zoiets heeft van, wat een moeder heb ik eigenlijk?
maar als ik wel iedere keer wat doe zullen de kinderen ook gauw zoiets hebben van, met die sven spelen we niet meer want die loopt naar zijn moeder!
ik ben nu wel iemand die niet snel in de bress springt, heb nog maar 2 keer opgetreden en anders moeten ze het zelf uitzoeken want de mijne is ook geen heilig boontje zeg ik altijd!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 21:17

als andere kinderen me aanspreken probeer ik het altijd vredig op te lossen! om nu iedere keer gelijk naar de moeder te stappen, dat zie ik niet gelijk zitten omdat ik het ook niet leuk zou vinden moest ik gek gebeld worden van sven die en sven dat! alleen in noodgevallen zoals schoppen en slaan en mijn kleine durfd zich niet te verweren tegen twee 8 jarigen! en ik stapte eigenlijk in eerste instantie naar de kinderen maar de moeder kwam er toevallig bij!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Danielleeee_, Dennenboom, Drico, Elegance_, F_Orumster, fierefluiter, fro, Gittta, GoogleAdsense, haffjechip, IASCrawler, nicole_floor, Relaxed, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep, Zick_Zack en 65 bezoekers