Grijs kentekenrijder af ;), nieuwe auto gekocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Grijs kentekenrijder af ;), nieuwe auto gekocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 18:34

In het vervolg op dit topic [AM] Kia Sorento of Landrover Freelander? kan ik jullie vertellen dat wij vanmiddag een Landrover Freelander hebben gekocht.

We hebben zowel in de Kia Sorento als in de Landrover Freelander proefritten gemaakt, maar de Landrover kwam gewoon net wat degelijker uit de bus.
De Kia doet idd erg 'plastic en kunststofachtig' aan.
Op beiden zaten geen trekhaak dus helaas heb ik de trekkracht niet kunnen testen.
Ook qua rijgedrag kwam de Landrover beter uit de bus dan de Kia.
Prijstechnisch was hij ook nog interessanter en we kregen nog een forse inruilprijs voor onze huidige Nissan Patrol.

Ik hoop dat hij goed gaat bevallen maar de toekomst zal dat uitwijzen.

Iig ben ik binnenkort grijs kentekenrijder af dus heb ik van die sores geen last meer Knipoog

Foto plaatsen lukte helaas niet dus als iemand weet hoe ik een bmp bestand in een jpg kan veranderen dan lukt het me misschien wel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.



Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 18:47

Oke, nieuwe poging, hier een foto van onze nieuwe auto:

Afbeelding

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 16:14

ikke schreef:
Ha, verstandig geweest, zie ik *LOL*
Join the club op www.lrch.nl we spreken elkaar in november, in Harderwijk. Kun je ontdekken wat voor beest van een auto je werkelijk gekocht hebt.


Haha! , ik dacht al dat jij het een goede beslissing zou vinden.
Ik heb even op de site gekeken, maar doe je met een Freelander wel mee tussen al die grote bakken Knipoog

Als je trouwens nog een adres weet voor onderhoud van Landrovers in de Bollenstreek houd ik me aanbevolen. Ik kom niet verder dan een dealer in Haarlem en Den Haag.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 18:18

Ik ga ook verhuizen, maar dat wordt wel volgend jaar april/mei. In Apeldoorn zit een Landrover dealer, dat heb ik al gecheckt. Knipoog
Tot die tijd is het wel handig als ik in de Bollenstreek terecht kan.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AnoukS_, CynThier, esje01, Eulogy, Facebook, fannetje, Hannanasjuh, Ik_is_Ik, Marleen_L, Myrsky, Pabie, tengeltje11, xSuuzerd en 217 bezoekers