Hoe ver van tevoren... (trouwvraag)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:40

daar hebben we zelfs een speciaal topic voor hier *LOL*

[HK] [centraal]Het grote trouwtopic!

Ik heb mijn kleding twee maanden ervoor uitgezocht, maar ik wilde per se geen trouwjurk, en moest dus wachten op de voorjaarscollectie. Ik zou niet te veel mensen meenemen, dat is voor jezelf ook veel te druk. Ik had een vriendin bij me, verder heeft niemand iets gezien voor de dag zelf.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:38

je mag trouwens wel op KH, alleen even aanmelden. Uitleg staat bij FZ geloof ik.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:44

vanaf 100 euro tot 10.000 euro Haha!

Maar het hangt er helemaal vanaf wat je wilt. Receptie, feest, live muziek, trouwauto, veel gasten, bruidskinderen, trouwkleding, huwelijksreis, kerk, fotograaf, videograaf, je kunt het zo gek maken als je wilt. Wij waren veel geld kwijt aan kleding (we hebben wel dingen gekocht die we nu nog dragen) en aan het eten (we hebben de hele dag met een beperkte groep gevierd, en daarmee dus ook lekker gegeten 's avonds) en dan ben je al snel een paar duizend euro kwijt.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:48

gemiddeld 11.000 Bloos! Ik vind dat als top al vrij veel Haha!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:27

wij trouwden op vrijdag = duur
dure trouwkleding
luxe restaurant en diner voor dertig personen = duur

maar we hadden geen trouwauto (onze eigen lixe volvo mocht mee), geen bloemen, geen receptie, fotograaf was studiegenoot van Antoine (ze doen samen fotovakschool Knipoog ), makeup door een vriendin (kunstacademie gedaan Haha! ) , uitnodigingen ook (vriendin die grafisch ontwerpster is Haha! ) dus dat scheelt idd een heleboel.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:37

google is your friend Knipoog

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:55

xtwisterx schreef:
Jeetje wat een werk is dat zeg...
Dat zou mij zo veel stress op leveren, gelijk nog een reden om niet te trouwen... Cool

dat heb je helemaal zelf in de hand. Wij hebben een werelddag gehad, zonder stress en zonder circus.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 07:36

Lame schreef:
Ik ben er wel zo eentje die zich druk kan maken of iedereen het wel leuk gaat hebben..

Iedereen zegt wel, "je kan niet rekening houden met iedereen en het is jullie dag" maar dat is onzin, want als ik zie dat mensen het niet naar hun zin hebben dan geniet ik zelf ook niet..!

Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden..ik denk eigenlijk niet zo leuk..erg he! Geef je wel veel geld aan uit om het een dag niet leuk te hebben..haha

dat snap ik, maar je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Kies een programma dat jij leuk vindt, bedenk wie je uitnodigt en zoek eventueel wat kleine aanpassingen voor diegenen die zich daarin niet kunnen vinden. Wij wilden dus niet allerlei ooms en tantes uitnodigen (was maar een kleine bruiloft) maar we hebben wel geregeld dat iedereen die in het stadhuis kwam kijken (we trouwden dus ook niet in de kerk), daarna meeging voor koffie en gebak.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:12

Lame schreef:
Geen ooms en tantes, dat zou ik ook wel willen maar (quote schoonmamma) dan zou GJ z'n bruiloft de enige zijn waar dat niet voorkomt.. Bij alle andere bruiloften mochten ze wel komen..


jammer dan. Dat was bij ons ook het geval, daarom waren ze van harte welkom in het stadhuis en bij de koffie erna, maar verder niet. Wij hebben niet eens een feest gegeven, de totale groep was dus 30 man sterk (en die waren er dus wel de hele dag).

Citaat:
Duzz.. dan ook gezellig mijn ooms en tantes erbij.. Overdag zitten we op 73 man! Belachelijk veel he! Dan sávonds nog vrienden, collega's vage kennissen erbij tot ongeveer 150 man..

en wie gaat dat allemaal betalen? Niet jouw schoonmoeder denk ik toch.

Citaat:
Hoe mijn dag eruit zou zien? Het liefst met mijn ouders, GJ z'n ouders naar het stadhuis en lekker uit eten.. Geen groots feest, geen rare dingen..

gewoon lekker doen, zo zag mijn dag er ook uit. Waarschijnlijk heb je het al aan iedereen verteld, anders houd je het gewoon stil tot na de grote dag *LOL*

Hoe denkt jouw GJ er over?

En dit was onze dag:

11 uur verzamelen bij mijn ouders (gasten waren onze ouders + broers met evt aanhang, mijn oom en tante Knipoog met kinderen, en een flinke handvol goede vrienden, totaal 30 man)
half 1 - 1: gemeentehuis
1-2: kofffie + gebak
2-4: stad in (gasten, we hadden wat tips voor Den Bosch voor hen verzameld) ) / foto's maken (wij)
4-5: rondvaart
naar restaurant rijden
6-laat: chique diner


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie