wie is er al met de uitzet bezig ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:53

Inderdaad, ik heb ook liever een echte grohe.
Ideaal, je krabt zo de kalkaanslag van die dopjes af!
Ik wil deze straks in m'n nieuwe huis:
Afbeelding
Kan je lekker met z'n tweetjes douchen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:57

Moet je douchecabine wel weer groot genoeg zijn

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:00

Sylvia schreef:
Moet je douchecabine wel weer groot genoeg zijn

Ja anders heeft t weinig zin.
Douchecabine wordt waarschijnlijk een hoekbad met zo'n wandje ervoor.
Dus groot genoeg. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:01

samantha23 schreef:
Ja anders heeft t weinig zin.
Douchecabine wordt waarschijnlijk een hoekbad met zo'n wandje ervoor.
Dus groot genoeg. Knipoog

Hebben wij nu ook. IDEAAL. Kan je ook nog eens lekker met z'n tween in bad. Haha!

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:05

Sorane schreef:
Hebben wij nu ook. IDEAAL. Kan je ook nog eens lekker met z'n tween in bad. Haha!

Inderdaad dat lijkt ons ook ideaal!
Heb jij dat bad ook met z'n wandje?
Zoiets als dit:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:06

Nog niet, komt wel. Alleen wij willen een wandje opmetselen van mat bronzen glastegels.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:08

Alleen dan moet je wel zo'n wegklapbaar wandje hebben, want anders is het weer irri als je erin zit.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:09

Sorane schreef:
Nog niet, komt wel. Alleen wij willen een wandje opmetselen van mat bronzen glastegels.

O dat is ook mooi.
Je hebt t nu dus gewoon open, of met een gordijn?

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:10

Tessebes schreef:
Alleen dan moet je wel zo'n wegklapbaar wandje hebben, want anders is het weer irri als je erin zit.

Ja dat wel ja.
Je hebt van die harmonica schuifwanden, en wanden die uit 2 delen bestaan, dat je het ene deel over het andere schuift.
We moeten nog even kijken wat praktischer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:11

@ Tessebes, nee hoor hoeft niet. Je bouwt gewoon een wandje op en daar zit je douche kop dus in de weg zit het niet

@ Samantha, het is gewoon open nu. Je kan gewoon douchen zonder dat de hele zooi zeik is. Maar het is gewoon wat mooier met een wandje denk ik.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:13

Sorane schreef:
@ Tessebes, nee hoor hoeft niet. Je bouwt gewoon een wandje op en daar zit je douche kop dus in de weg zit het niet

@ Samantha, het is gewoon open nu. Je kan gewoon douchen zonder dat de hele zooi zeik is. Maar het is gewoon wat mooier met een wandje denk ik.

Dat lukt mij denk ik niet, douchen zonder dat alles nat is.
Maar t staat inderdaad ook wat mooier, met een wandje.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:18

samantha23 schreef:
Inderdaad, ik heb ook liever een echte grohe.
Ideaal, je krabt zo de kalkaanslag van die dopjes af!
Ik wil deze straks in m'n nieuwe huis:
[image]
Kan je lekker met z'n tweetjes douchen!


Eeeuhm, ja, dat wil iedereen wel. Maar wat dacht je van de druk die erachter moet staan???

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:20

Loutjelou schreef:
Eeeuhm, ja, dat wil iedereen wel. Maar wat dacht je van de druk die erachter moet staan???

Een goede combi ketel, en hopen dat de druk in die omgeving / plaats goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:20

Loutjelou schreef:
Eeeuhm, ja, dat wil iedereen wel. Maar wat dacht je van de druk die erachter moet staan???


Die vang je af met je ketel. Met een geiser lukt het je niet. Maar met de nieuwe ketels van tegenwoordig lukt dat makkelijk hoor.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:29

Sorane schreef:
Die vang je af met je ketel. Met een geiser lukt het je niet. Maar met de nieuwe ketels van tegenwoordig lukt dat makkelijk hoor.

Nou dan hoeft t helemaal geen probleem te zijn, we hebben net een nieuwe HR combi ketel van Vaillant besteld.
Dus nieuwer kan haast niet. Haha!

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:35

mijn vriend en ik willen over een jaar of twee ook samen....
heb in ieder geval al een heel nieuw bestekset (compleet, dus ook soeplepels etc) van heel mooie materiaal.
wil ook nog een panneset hebben van te voren, en misshcien handdoeken en borden enzo.
muebels pas als we daadwerkelijk samengaan, venals de andere apparaten enzo.

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:36

Ja ik ben ook al een tijdje bezig Haha!
Alles wat ik koop voor in huis daar kijk ik al naar van dat moet straks ook in mn eigen huisje kunnen Tong uitsteken
Heb al een 2 persoonsbed, een kleed voor de woonkamer (maar dat ligt nu over de hele vloer van mn slaapkamer Clown) een lamp en nog wat kleine dingetjes.
Verder heb ik wel al een hele hoop mokken, glazen en een handdoekenset Haha! Ik ben van plan om binnen 1 a 2 jaar op mezelf te gaan. Ook heb ik al een behoorlijk dikke spaarrekeing zodat ik straks alles kan kopen (spaar 200 per maand)

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:38

ben vandaag begonnen met spullen kopen voor me uitzet. Ik wil namelijk speodig op kamers.
Eerste wat ik heb gekocht..
4 Sex and the City- cosmopolitan glazen, 4 shotjes glazen en een asbak Haha!
Ja ben een student he?! *LOL*

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:39

plagom schreef:
ben vandaag begonnen met spullen kopen voor me uitzet. Ik wil namelijk speodig op kamers.
Eerste wat ik heb gekocht..
4 Sex and the City- cosmopolitan glazen, 4 shotjes glazen en een asbak Haha!
Ja ben een student he?! *LOL*

Je vergeet een kurketrekker, flesopener en blikopener. Knipoog

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:53

Ik ben ook al een beetje bezig. Heb iig al genoeg glazen om een weeshuis te ontvangen Haha! Verder allemaal troepjes. ik ga ook geen duur spul kopen, want ik weet dat mijn vriendje van orde en structuur en alles hetzelfde houdt, terwijl ik nu toch echt al een allegaartje van spullen heb! (eerst nog even student spelen he Knipoog)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:11

Sparen doe ik nog niet echt, maar ik weet wel welke dingen ik eventueel mee zou kunnen nemen, die van pas komen.

Zoals:

Mijn lampen
Mijn pc
Mijn scanner/printer
Mijn tv
Mijn twee kleine kasten
Mijn rieten tafeltje

Zijn tv
Zijn dvd speler
Zijn stereo
Zijn kleding kast

Tsja en dan heb ik nog een hoop pooh knuffels en nog wat andere schattige knuffels, die misschien zelfs later de kinderkamer in kunnen Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:17

Ik ben al een paar keer op kamers geweest ivm stage en heb daarom her en der al spullen ingekocht. Zo heb ik al een servies, bestek en pannen van de Hema. Is op zich niet heel goedkoop, maar in verhouding tot de kwaliteit wel. Verder heb ik al een paar theedoeken en handdoeken heeft m'n moeder nog een kast vol van liggen Schijnheilig
Koelkastje heb ik, magnetron ook.

Verder heb ik een antiek ladekastje, gekregen van m'n oom. Moet nog wel wat aan gebeuren om een brandvlek eraf te krijgen maar verder ie het een mooie. Nu staat ie trouwens in opslag.

Ook heb ik al een flinke antieke keukentafel die ik nu als bureau gebruik, is afkomstig uit een leegstaand pand waar m'n vader ooit een winkel had. Zou eigenlijk ook een schuurbeurt kunnen gebruiken.

Ik heb er zelfs voor kunnen zorgen dat een antieke kachel niet verkocht werd, op voorwaarde dat ik 'm meeneem. Laat ik daar nou helemaal geen bezwaar tegen hebben Schijnheilig

Tegen de tijd dat ik 't huis uitga, gaan veel dingen die ik al heb gewoon mee. En voordat jullie denken dat ik nogal een antiekliefhebber ben: ik hou van contrast. Durf het best aan om boven die tafel een design/moderne lamp te handen.
Als ik zo 's nadenk geloof ik niet eens dat ik nog veel nodig heb om een huis in te richten

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:48

ik heb ook al vanalles gekocht, handdoeken, theedoeken, keukendoeken, opberg doosjes, pannen etc.

Elektrische apparaten en meubelen koop ik pas als we echt gaan samenwonen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:31

Ik heb ook al vanalles gekocht. Allemaal IKEA-spulletjes. Ik krijg nu nog personeelskorting, dus dat scheelt dan wel.
Meubels heb ik nog niet, die koop ik tegen die tijd wel. Maar servies, een pannenset, kandelaartjes en beddegoed sieren mijn uitzet. Waar ik het allemaal laat? In een grote bruidsmand die ik bij IKEA uit de koopjeshoek heb geplukt. Dat staat nog super leuk ook.

sher
Berichten: 959
Geregistreerd: 01-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 20:51

zo zo er zijn er veel die met de uitzet bezig zijn! Haha!
ik heb nu al wat theedoeken , handdoekjes, keukendoeken, drie opbergblikken waar je suiker enz in kan doen en gebaksvorkjes ,theeleepeltjes,en wat keuken artikelen!
koop elke maand wat voor de uitzet , is veel te duur als je op je eigen gaat wonen alles in 1 keer moet kopen *LOL*
vind het wel leuk om te doen!