wie is er al met de uitzet bezig ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UumsJarig

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:48

Momenteel ben ik helemaal allergisch voor het woord 'uitzet'. Een paar meiden met wie ik in de klas zat op m`n middelbare school zijn zwanger, moeder of bezig met het plannen van een trouwdag. Laatst moest ik bij iemand de 'tupperware-verzameling' zien.

Het zal mijn bindingsangst (?) wel zijn, maar ik ben nog erg huiverig voor dat keurslijf. Toen ik op kamers ging kocht ik van alles wat en mijn 'uitzet' is dan ook een bonte mix: jungleborden van Xenos, pastaborden uit kerstpakket, bestek van Ikea, mokken met leuke diertjes enz. van Knaakland... Er zit geen systeem in.

En o ja, combimagnetron als cadeau van paps en mams (heeeel fijn!) en tal van andere -al dan niet antieke- apparaten.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


UumsJarig

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:57

Laura schreef:
Leuk kastje!!!

Wat betreft servies en kaarsen enzo, kan ik de Action aanraden. DIe is bij ons in het centrum net nieuw, ik had laatst een diner voor 8 man en heb daar 8 borden en schaaltjes gekocht, maar 0,80ct per stuk!



en ook voor gewoon wasrekjes, schuursponsjes en die prut.

Bij Prijzenparadijs heb ik een verzameling kommetjes & bakjes ingeslagen van Disney`s HERCULES (en aangezien mijn paardje Hercules heet..) voor 40 cent per ding.
Laatst bijgewerkt door Uums op 07-10-04 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag, Vagabondo en 154 bezoekers