wie is er al met de uitzet bezig ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:07

Ik vind sparen voor een uitzet helemaal niet burgelijk. Ik heb dat ik ging samenwonen een hoop nieuw van mijn ouders gekregen.
Sorry dat ik het zeg, maar ik moet er niet aan denken om spul uit een kringloop winkel te halen. Dan maar een jaar doorsparen.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:38

Ik heb ook geen verkeerd beeld van een kringloop winkel. In tegendeel. Ik ben er wel eens geweest met een vriendin die daar haar spulletjes vandaan haalde. Maar van mij hoeft het toch echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:44

Laura schreef:
Nouja, als je het een beetje krap hebt en je wil wel lekker douchen kan je er geen buil aan vallen volgens mij. Echt super ding! Ik merk het verschil met Grohe echt niet hoor Haha!


Op dit moment wordt onze badkamer verbouwd. We hebben in onze vorige badkamer een nep grohe gehad dat ding zat continu onder de kalk en hij lekte. Ook iets van 15 gulden toen der tijd voor betaald. Nu hebben we voor 400 euro compleet een nieuwe grohe thermostaatkraam en douchekop + stang gekocht. Je bent een hoop geld kwijt maar het verschil merk je om de donder wel. Het ziet er ook nog eens mooier uit.

Even over het kastje. Knap wat je ervan gemaakt hebt!! Het is niet mijn stijl maar het ziet er erg netjes uit. Ik ben iemand die het koopt , laat thuisbezorgen en ik mekaar laat zetten door vriendlief of paps. Ik doe zelf niet zo heel veel wat dat betreft. Ik moet eerdaags schilderen maar ik denk dat ik mijn mams lief aankijk. De badkamer wordt nu verbouwd door een kennis van mijn ouders. Als ik dat allemaal moet doen dan wordt het niks. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:01

samantha23 schreef:
Ja anders heeft t weinig zin.
Douchecabine wordt waarschijnlijk een hoekbad met zo'n wandje ervoor.
Dus groot genoeg. Knipoog

Hebben wij nu ook. IDEAAL. Kan je ook nog eens lekker met z'n tween in bad. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:06

Nog niet, komt wel. Alleen wij willen een wandje opmetselen van mat bronzen glastegels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:11

@ Tessebes, nee hoor hoeft niet. Je bouwt gewoon een wandje op en daar zit je douche kop dus in de weg zit het niet

@ Samantha, het is gewoon open nu. Je kan gewoon douchen zonder dat de hele zooi zeik is. Maar het is gewoon wat mooier met een wandje denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:20

Loutjelou schreef:
Eeeuhm, ja, dat wil iedereen wel. Maar wat dacht je van de druk die erachter moet staan???


Die vang je af met je ketel. Met een geiser lukt het je niet. Maar met de nieuwe ketels van tegenwoordig lukt dat makkelijk hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie