Denken jullie ook wel is van die rare dingen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Denken jullie ook wel is van die rare dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 21:11

Denken jullie ook wel is spontaan dat je iets mankeert?
Of iets wat helemaal niet kan gebeuren,of dat je dood gaat of iets?
Ik heb het af en toe,maar heb er wel is met een paar andere mensen over gepraat die hadden het ook ....Vind het heel raar en soms ook eng...
Hebben jullie ook wel is zoiets?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:15

Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:16

lies schreef:
goh, als ik er nu afspring ben ik dood..


droog Haha!.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:25

lies schreef:
Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!
Heb ik ook!!!! Verward

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:29

Toon Hermans:
Ik denk te ik
Te weinig jij
te gebonden
Te weinig vrij

denk ik te rap?
denk ik te snel?
denk ik te slap?
ik denk van wel.


ik denk te zuur
te weinig zoet
dat komt, men heeft mij nooit geleerd
hoe 'k denken moet.


Maareh, ik denk dat ik wel gek denk ja Haha!

Thessa

Berichten: 1663
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:32

Zoiets heb ik ook wel vaker.
Of als ik op een kerkhof ben en dan denk je daaraan van wat is er dan als k dood ben en dan krijg je zo'n heel leeg gevoel echt heel raar ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.
En dan wil je daar nog eens z over denken en dan gaat dat niet:S

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:33

Als ik op de fiets zit, of op mijn paard denk ik wel eens... Als ik niet uitwijk voor die vrachtwagen, hoe kom ik dan terecht?

Maar goed, eigenlijk wil ik daar helemaal niet over nadenken... Scheve mond

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:34

Ik denk raar, ik denk teveel,
maar dat ik doodga denk ik niet,
dat weet ik, heb het ooit geprobeerd,
beviel me toen niet, dus ben er maar mee opgehouden,
maar raar denken doe ik

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:38

xtwisterx schreef:
Als ik op de fiets zit, of op mijn paard denk ik wel eens... Als ik niet uitwijk voor die vrachtwagen, hoe kom ik dan terecht?


Ja, dit heb ik ook wel ooit..
best vaag

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:39

Dat heb ik ook, wat Lies zegt. Zo van; hm, zou ik dood gaan als ik hier af spring? En dan wil ik dat gewoon ervaren ofzo Scheve mond
Heel eng, en irritant.

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:57

lies schreef:
Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!


dat heb ik dus ook....

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:59

ik heb ook wel is van die rare tics.
soms denk ik teveel a bij die dingen.
ook wel als er een beetje enge man naast je loopt en dan denk je bijvoorbeeld wat er allemaal zou gebeuren en wat je zou doen als hij je ineens ontvoerd ofzo. brrr

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:05

Ik heb het ook, is denk toch een deels sgierigheid naar hoe het zal zijn en voelen.

Bij een brug heb ik het, op een flat, had het ook in het vliegtuig, wat zou er gebeuren als we nu neerstorten, zou ik het dan overleven?

Vraag me ook weleens af wat er gebeurt als Par om zou klappen tijdens het steigeren en ik eronder zou liggen, of het pijn zou doen of juist helemala niet, en wederom zal ik dat overleven Haha!

Vage pesonen zijn wij paardenmensen toch maar he Knipoog

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:07

lies schreef:
Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!


Heb ik ook wel eens!! Verward Of dat ik wil weten wat er na de dood is, want het lijkt mij onwerkelijk dat je in een zwart gat valt.

En ik zou ook wel eens op mn eigen crematie willen zijn!! Verward Ben gewoon benieuwd hoe mensen op die dag zijn als ik er niet meer ben.. Verdrietig? Blij? opgelucht?.. Ben er wel benieuwd naar!! Bloos

Best Freaky eigenlijk!! Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:10

Ik heb dat ook wel.
ben er wel benieuwd naar, niet dat ik dood wil,
maar ben wel benieuwd wat er na de dood met je gebeurd Lachen

En over mijn begrafenis heb ik ook al eens nagedacht en ook wel eens tegen iemand gezegd wat ik wil
want je weet maar nooit wat er gebeurd Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:15

lies schreef:
Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!

Lijkt een beetje op het Gouden Ei Haha!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:18

Ik denk ook heel vaak, wat zou er gebeuren als ik dit raam uit zou springen? En dan heb ik echt de neiging om te springen, niet omdat ik dood wil ofzo, voor de duidelijkheid Knipoog
Maar het is echt zo'n vage drang om het uit te willen proberen. Ik doe het trouwens echt niet hoor Tong uitsteken

Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:20

Mzz ik denk altijd als ik alleen thuis ben dat er een man onder mn bed ligt.. :S Uhuh echt kinderachtig maarja!! Haha!:P

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:23

Gut, ik dacht dat ik raar was met mn lugubere gedachten. Als ik in de auto zit er er komt een vrachtwagen in tegengestelde richting rijden, dat ik denk: Als ik de auto nu op de andere weghelft stuur, dan is het voorbij.

Nadenken over mn eigen crematie doe ik regelmatig. Heb zelfs al de muziek uitgekozen die ik gedraaid wil hebben. Ik doe dit, omdat het me scherp houdt. Ik denk aan hoe ik wil dat mensen mij op die dag herinneren... wat me herinnert dat ik me dan ook daarnaar moet gedragen.

Marinke schreef:
Ik denk ook heel vaak, wat zou er gebeuren als ik dit raam uit zou springen? En dan heb ik echt de neiging om te springen, niet omdat ik dood wil ofzo, voor de duidelijkheid Knipoog
Maar het is echt zo'n vage drang om het uit te willen proberen. Ik doe het trouwens echt niet hoor Tong uitsteken
Laat ik het niet merken! Ik kom je persoonlijk terughalen!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:28

Ja nou ik heb een tijdje gehad dat ik midden in de nacht wakker werd, met het beangstigende gevoel 'ooit ben ik er niet meer.....'
Zwetend en stressend. Nu denk ik bij mezelf, iedereen gaat dood, dus ook ik. Het blijft nog steeds niet leuk, het is veel te gezellig hier.
Met auto rijden heb ik ook dat ik iedere tegenligger aanzie voor een dronken gast die mij frontaal gaat aanrijden. Elke keer als ik op mijn paard zit, denk ik dat ie voor een auto springt. *kreun*

Enne straks wordt je 90 en dan heb je al die tijd voor niks gestresst. Kennen jullie nog dat nieuwsbericht van vorig jaar van die man die onder zijn eigen trekker kwam? Dat was mijn achterbuurman, hij is 85 en weer helemaal op de been. Heupfractuur en alles, maar hij gaat weer vrolijk met zijn gladde klompjes de gladde ladder op om peertjes te plukken.....

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:34

lies schreef:
Ik heb wel een rare tic, weet niet of je dat bedoelt. Als ik bv op een brug sta denk ik opeens; goh, als ik er nu afspring ben ik dood.. Dat heb ik ook op het station of op een hoog balkon ofzo. Niet dat ik het wil doen, maar dan bedenk ik dat ik dat gewoon zou kunnen doen.
Beetje vreemd wel Haha!


inderdaad ik ook *LOL* , zo gek is het dan toch zeker niet als bijna iedereen het heeft, eerlijk gezegt durfde ik er nooit met iemand over te praten, dacht dat ik niet spoorde.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:43

blensink schreef:
inderdaad ik ook *LOL* , zo gek is het dan toch zeker niet als bijna iedereen het heeft, eerlijk gezegt durfde ik er nooit met iemand over te praten, dacht dat ik niet spoorde.
Eigenlijk zijn we dus heel normaal Haha!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:46

Jennygirl schreef:
Eigenlijk zijn we dus heel normaal Haha!

Eindelijk...iemand die zegt dat ik normaal ben Haha! Clown

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:46

Blij om te weten dat ik helemaal niet zo raar ben Haha!
Nu je het zegt, Jennygirl.. Ik denk dat de mensen die dit niet denken niet normaal zijn Tong uitsteken

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:47

lies schreef:
Blij om te weten dat ik helemaal niet zo raar ben Haha!
Nu je het zegt, Jennygirl.. Ik denk dat de mensen die dit niet denken niet normaal zijn Tong uitsteken


ja die is goed OK dan!