Naar kort haar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Naar kort haar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 15:37

Zit ineens met het idee om mijn lange haar echt radicaal kort te knippen!! Maar ik zoek wat foto's als voorbeeld (via internet ofzo). Weet iemand hoe die styliste met kort haar bij looking good heette, want dan zoek ik of er van haar een foto te vinden is....
Nog meer mensen die echt naar enkele centimeters haar zijn gegaan???

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:43

Ja ik! Ik ben vorig jaar september van halverwege mijn rug teruggegaan naar een heel kort kapsel.

En ik vind het geweldig! Lekker makkelijk en je hebt nergens last van. S'morgens onder de douche vandaan en met twee handen met gel er door heen woelen en je bent klaar! Super!

Met lang haar wist ik nooit hoe ik het moest dragen. Ik wilde elke dag wat anders en op een gegeven moment ben je uit gecreabeaad...

Met kort haar heb je daar geen last van, het zit elke dag net even wat anders.. Dus mijn advies.. DOEN!

Laat je het even weten? Met foto natuurlijk..!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:48

Ik heb ook mijn haar een stuk af laten knippen.
Wat relaxt zeg ! Ik ben nu niet meer een tijd bezig met mijn haar Haha!.
Echt helemaal kort is het niet maar wel een stukje korter Haha!

Als ik jou was zou ik het ook lekker doen !

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:56

Wat is kort... tot boven je oren?

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:56

Ik heb het ook een stuk korter laten knippen. De kapster heeft wel 10x gevraagt of ik het wel zeker wist. Heb er nog steeds geen spijt van dat ik het een jaar geleden heb laten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:59

Ik ben ook ong 1,5 jaar geleden van lang naar kort gegaan.
En echt, ideaal!
Ik wou het eigenlijk weer laten groeien, omdat ik dreads wil.
Maar het is nu zo'n 10/15 cm lang, en het zit voor geen meter en ben het alweer zat Haha!
Dus, ik ga binnekort de kapper maar weer bellen Haha!

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:02

Ik heb het altijd kort gehad. Bij vrouwen hou ik bijna per definitie van lang haar... maar goed, da's persoonlijk. Uiteraard is kort haar veel makkelijker met douchen enzo, maar ik vind lang haar veel vrouwelijker dan kort. En als je vindt dat ik het fout heb: je hoeft de bladen er maar op na te slaan: de meeste vrouwen daarin hebben lang haar. Waarmee ik dus maar zeggen wil: hou je haar maar lang Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ronnoz op 06-10-04 16:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:04

Maar Ronnoz er lopen ook vrouwen met lang haar Tong uitsteken

Maakt mij niets uit Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:04

Ik heb het al een hele tijd geleden gedaan (9 jaar, geloof ik Lachen ). Nooit spijt van gehad.
Mijn zusje heeft het vorig jaar kort laten knippen, maar die vond "dat plakspul" in d'r haar zo vies, daar kon ze helemaal niet tegen. Dus nu laat ze het weer groeien Haha!

Op internet is zat te vinden, even zoeken op "haarmode" via google. Komt er genoeg naar boven

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:21

Ja, Ik heb het van schouderlang naar stekeltjes laten kortwieken.
Erg makkelijk en stond niet verkeerd ook.
Maar nu ben ik toch weer terug naar het wat vrouwelijkere lange haar.
Maar wat een rotwerk, dat geprut met conditioner en zo.
Soms denk ik nog wel ns: De schaar erin.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:29

Ik had ook lang haar en als sinds een tijd lekker een kort koppie Bevalt me heel goed, vind bij sommige mensen lang haar wel leuk staan maar bij de meeste mensen vind ik het over het algemeen maar onverzorgd erbij hangen!

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:10

Ik laat het nu ook weer groeien na ongeveer 12 jaar lang, kort harig geweest te zijn. Ik vind kort haar helemaal niet zo makelijk hoor, als ik uit mijn bed kwam zag ik eruit als een wc borstel en moest ik het nat maken en zo. Nu kom ik uit mijn mandje zetten en huppetee lekker een klem erin gr

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:20

ik heb het ook een aantal jaar terug kort laten knippen en heb er toen nooit spijt van gehad. Maar toch begon ik dat lange haar te missen, dus heb het weer aan laten groeien Haha! Lang haar is wel wat meer gedoe dan kort, maar dat heb ik er wel voor over ALleen van kort naar lang is zo vervelend...

Ik zou het wel doen als ik jou was, waarom niet?? Je haar groeit vanzelf weer aan, mocht het je niet goed bevallen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:26

Ik ben twee jaar terug ook van lang haar naar super kort gegaan, gelukkig is het nu weer lekker lang.
Vondt kort haar wel leuk maar ik zou het niet nog eens doen.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:28

Ik ben ook voor de 2de keer van lang naar kort gegaan, ik heb het lekker wild laten knippen maar wil het nu (in April is het afgeknipt en in Juli nog een keer met blond laten verven met zwarte coupe soleil) weer lang laten groeien..heb nu zoiets als een mat Scheve mond Vreselijk maar het groeit vanzelf Knipoog

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:41

Bedoel je haar?

Afbeelding

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:12

Ik heb altijd lang haar gehad, met uitzondering van 10 jaar geleden, toen had ik het ineens in m'n hoofd gehaald dat ik m'n haar kort wilde...

De kapster heeft er een leuk kort koppie van gemaakt, maar toen ik aan mijn haar voelde en er geen bos meer zat, kreeg ik meteen een ongelooflijke spijtaanval.. Het was net of mijn vrouwelijkheid eraf was geknipt.Huilen Ben meteen weer aan 't sparen gegaan en heb het nooit meer kort laten knippen.

Afgelopen maart heb ik er nog wel een stuk aflaten halen, omdat door ziekenhuis verblijf en daarna nog vele op m'n rug liggen, mijn haar flink beschadigd was. Toen zat 't nog nét over mijn schouder, maar nu is het gelukkig in de zomer weer flink aangegroeid Haha!

Hoewel ik het bij veel meiden hartstikke mooi vind staan, ben ik gewoon geen type voor kort haar....

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:12

Ik heb al bijna heel m'n leven kort haar.. Vanaf mijn 5e is alles eraf gegaan. Ben er blij mee, heb ik niet dat gekloot iedere ochtend (borstelen, e.d.). Hoppah! Wat gel erin en de deur uit Knipoog

Foto's staan in profiel Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:35

ik had haar tot over mijn kont , door een foutje van de kapper hebben we t toen net over de schouders laten knippen (ze knipte perongeluk een "beetje scheef") heel erg vond ik het

had t eindelijk weer een beetje lengte ging alles er af (echt alles )
door wat medicijntjes heb alle stages doorlopen tussen kaal kort (zat voor geen meter moest elke dag iets doen met mijn haar nooit een dagje gewoon lekker niks, zoals met langhaar ) had wel het voordeel van snel droog ! en snel in model

nee ik ben blij dat t eindelijk weer een beetje begint te groeien
en weer wat langer is , heb ik geen zin om creatief te zijn hup staartje er in en klaar..

nee ik ben blij met mijn weer bijna lange haartjes !!!niet dat gekloot iedere ochtend voor de spiegel om er iets in te doen (elke dag gel oid bluh nee dank je ik niet mneer)

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:38

Mijn haar is ook korter Haha! Is wel beter!! Doen!

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:31

ik heb ook eigenlijk altijd kort haar gehad....
ben nu mn haar lang laten groeien.. maar kan er nu eigenlijk net niks mee Verward
maar ik vind kort haar bij vrouwen leuk hoor... ken genoeg meiden/vrouwen met kort haar...
dus probeer het.... en als t niks is kan je t altijd weer laten groeien Tong uitsteken

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 07:58

Ik vind het onzin dat je niet vrouwelijk zou zijn met kort haar!

Dat ligt persoonlijk bij iedereen. Je kan niet zeggen wat de definitie is van vrouwelijk, dat ligt niet bij lang of kort haar!

Lang haar staat bij mij lijzig en een kort koppie juist pittig en veel vrouwelijker dan als ik het lang heb.

Ik vind lang haar maar bij een aantal mensen echt vrouwelijk. Je hebt ook genoeg mensen die lang haar hebben waarvan je denkt "O asjeblieft doe er iets mee, maar laat het niet zo raar om je hoofd heen hangen"..

Ik ben pas in Amerika geweest en daar viel ik echt op met mijn korte hoofd..haha.. Heb heel veel complimenten gehad (jheee)..

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 09:04

Jaaaa Siempie, haar bedoelde ik, hoe heet ze ook alweer? En dat kapsel vind ik erg cool!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:23

Dyanne beekman heet ze.

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:29

Mooi gezicht die Dyanne. Persoonlijk zou ik haar liever met lang(er) haar zien...