Mijn nieuwe werk... Agressie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:44

Ook ik neem mijn petje voor je af hoor... echt geweldig dat er mensen zoals jij zijn die voor dit soort werk gaan. Ik zou het niet kunnen, die spanning zou mij echt teveel zijn. Natuurlijk hebben die mensen echter wel hun verzorging nodig, ik heb bewondering en respect voor jou en je collega's hoor.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:51

iefke schreef:
En al jullie reacties 'verbazen' me. Ik vind het werk wat ik doe wel heftig, maar moeilijk werk zou voor mij
een kantoorbaan zijn van 9-17.




Heerlijk, dat doe ik juist weer met plezier Haha! . Ik vind het erg prettig om te weten waar ik aan toe ben. Nieuwe / vreemde dingen brengen me vaak een beetje van slag. Laat mij dus maar lekker genieten van mijn 9-17 baantje op kantoor. Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:43

iefke schreef:
Vandaag voor de eerste keer de client gedaan die 2x is geëscaleerd... Ik ben trots op mezelf Haha!


En, hoe ging dat? Heeft hij zich een beetje gedragen? En had je nu dan als steuntje in de rug een collega nabij? Ik blijf het knap vinden hoor Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Century, Cowboy55, GrapeshotBot, HopeMyDay, Jorissie, redbutton, Roosch, roucha1, Selina, Slmt9 en 48 bezoekers