ARG Telemarketeers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ARG Telemarketeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:25

Ik heb op dit moment een dufmuts van Visa aan de lijn die mij een creditcard probeerd aan te smeren.

Erg leuk NOT

Kijken hoelang ik haar aan de lijn kan houden Schijnheilig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:29

25.13 Haha!

Sorry maar ik ben die ongein meer dan zat!! Ik heb me nu al meerdere malen afgemeld bij organisaties en toch wordt ik weer gebeld. Ik heb gvd een geheimnummer. Maar sinds ik bij Tele2 zit lijkt het erger te worden.

Voorheen maakte ik me ervanaf met Sorry ik heb geen interesse. Maar op advies van een mede-Bokker hou ik ze zo lang mogelijk aan de telefoon, laat ze nog een keer terug bellen een week later om dan te melden dat ik geen interesse heb Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:52

Scum schreef:
Wow! Goeie tijd! OK dan!
Je moet ook niet bij Tele2 gaan....



Vond ik ook en volgende week maandag belt ze weer terug Haha!

Maar Tele2 scheelt een hoop in de kosten hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:05

Normaal ben ik er ook snel vanaf. Maar op dit moment zit ik nog steeds ziek thuis. Ik heb niks te doen en vond dit wel grappig.

De dame in kwestie wou me een creditcard aanbieden van Visa. Leuk. Maar ik heb al een creditcard met een ruim bestedingslimiet. Niet dat ik het gebruik, maar altijd handig in het geval dat.

Ze kon mij die kaart met een ongelimiteerd!!! opname limiet GEGARANDEERD!!! aanbieden.

Ik vertelde haar dat dat interessant was aangezien ik in de bijstand zit en een extra centje kan gebruiken. Nu ben ik student en heb geen uitkering maar goed. Toen kon het allemaal in eens niet meer. Want ik had een boven modaal inkomen nodig. Toen ik haar erop wees dat zij me die kaart gegarandeerd aan kon bieden krabbelde ze terug. Ze wist dus duidelijk niet waar ze het over had.
Stel dat ik wel een uitkering had gehad dan had ik er makkelijk werk van kunnen maken.

Maar goed ze heeft een half uur aan de telefoon gehangen en in die tijd heeft ze geen extra geld kunnen verdienen Tong uitsteken

En volgende week maandagochtend belt ze terug en zit ik lekker op school Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:08

SP op die bewuste site heb ik me al aangemeld met ons nummer maar nog steeds telefoontjes...

@ Zonnebloem. Ik zal nooit tegen ze schelden. Ik vond dit wel een leuke Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:30

Ellebel schreef:
Die figuren van tele2 bellen mij iig niet meer...dit na een lange discussie met een vriend van mij, die de telefoon opnam:
Hij: Goedenavond
T2: goedenavond ik bel namens tele2 blablabla wilt u ook goedkoper bellen?
Hij: Ehm ik heb niet eens een telefoon?
T2 ehhhhhm, ja maar, ik heb u nu toch aan de lijn?
Hij: nee hoor
T2: Maar ik praat nu toch met u?
Hij: nee daar trap ik niet meer in, u bent gewoon 1 van die stemmen uit mijn hoofd
T2: Houd u mij nu voor de gek?
Hij: lalalalala ik hoor u lekker toch niet....

etcetera etcetera....

Dat mens bleef maar door gaan zeg, heb me scheel gelachen.
Meestal ben ik wel beleefd, zeg gewoon:nee, bedankt, geen interesse maar dit keer had ik weinig medelijden, was al de 4e keer in een week dat ik gebeld werd


HAHAHAHAHA Ook een super actie hoor!! OK dan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:14

Belscript in grote getalen uitgeprint en naast de telefoon gelegt. OK dan! Maandag neem ik een dagje vrij Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, boyca, Briiet, DotBot, Everest, Jive03, loeslover, MarliesSam, Marocje, Mrskiwi, Nientsje, Rinkex, Roosch, ryukapple, Sterrendief, Suliko, Thami, Toffeltje, Winna, xdniesje, YandexBot en 66 bezoekers