ex werkgever wil loon niet uitbetalen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

ex werkgever wil loon niet uitbetalen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 18:15

oh jasses wat ben ik het ondertussen spuugzat met dat bedrijf... ik heb een tijdje als telemarketeer gewerkt bij een bedrijf...
Had een maandje proeftijd en als het me niet beviel kon ik zo weer opstappen ...

prima toch ? heb er dik drie weken gewerkt en ik had er zo`n hoofdpijn van gekregen dat ik had besloten om er maar mee te stoppen... ik ben dus naar een leidinggevende gestapt en gemeld dat ik er mee stopte ... netjes alles afgehandeld... Heb het alleen niet gemeld bij mijn "begeleider" maar dat maakte volgens hun niks uit ...

Nu probeer ik dus al vanaf juli mijn salaris van die maand daar te krijgen maar heb al tig keer naar ze gebeld en elke keer komen ze met de melding dat ze vinden dat het niet netjes is dat ze nog steeds niet betaald hebben en dat ze het uit zullen zoeken ...
maar ondertussen heb ik nog steeds geen geld gezien .... ik ben het nu echt spuugzat ... nu gaat het me niet zozeer om de centen maar wel om het princiepe dat ik daar gewerkt heb en betaald hoor te krijgen ook al was het in mijn proefperiode ....

ik geef ze nog 2 dagen en dan ga ik bedrijf in kwestie eens een erg leuk bezoekje brengen want gadver wat ben ik het zat stelletje oplichters ....



Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:28

Saskia008 schreef:
ze werkte bij een telemarketeer, dus ze zal denk ik voor een aantal "opdrachten" uitbetaald krijgen..

maar wat je moet doen, is gewoon om de 2 dagen bellen, en maar blijven bellen. en vragen wanneer het geld op je rekening staat. controleren, en als je het niet hebt, meteen weer bellen, en bellen.... zodat ze helemaal zat van je worden, dan betalen ze je wel



nee hoor ik kreeg gewoon uitbetaald per uur en voor de afspraken die ik gemaakt heb kreeg ik een bonus op basis van het totale bedrag wat daar "opgehangen" is ....

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:29

kijk opzich wil ik dit best doen maar om zo`n enorm bedrag gaat het niet ...
dat is nou juist het banketstaaf ...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 17:13

ik ga het eerst eens eventjes proberen met een aangetekende brief naar ze te sturen ... sylvia heeft met gelukkig al wat tips gegeven ...
een advocaat erop word wel erg duur hoor dan ben ik daar nog meer aan kwijt dan wat het me uiteindelijk oplevert let wel ben nog maar 19 en heb geen rechtsbijstandverzekering (voor zover ik weet)

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 21:58

Sylvia schreef:
Idd! Daarbij is het geen wereldschokkend bedrag, 1 procent ervan is niets... Daar zou ik dus echt geen moeite over gaan doen.



precies en dat ga ik dan ook duidelijk eventjes niet doen zolang ik mijn centen krijg van die maand vind ik het prima voor de rest ach ...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 23:47

toscana schreef:
Vandaag nog een brief verstuurd. Gaat om meer dan 1000 euro + een rekening die ze mij gestuurd hebben maar volgens afspraak voor hun rekening was en dat is toch de moeite. Nu maar afwachten.. deze brief heb ik zelf opgesteld in formele bewoordingen. Ga er van uit dat ze hier op reageren. Zo niet dan kunnen ze een andere brief verwachten van rechtshulp vakbond of een advocaat.



maar om zoveel geld gaat het in mijn geval niet ... Knipoog

ik heb net even een brief opgesteld... mijn vader heeft nog eventjes wat wijzigingen aangebracht door de perfecte taal keuze en nog wat belangrijke termen er in te zetten en ik breng hem morgen even langs (is maar een paar straten verwijderd van mijn huis...
Wil even een ontvangstbevestiging hebben van die miepen achter de receptie en dan maar afwachten ....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, EmptyWords, GrapeshotBot en 122 bezoekers