word gek van me ma

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

word gek van me ma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 19:35

Mijn moeder is een beetje te bezorgt over mij.

Ik wil graag als ik me examen krijg.Mag ik een eigen pony.En ik wil graag dat hij verkeersmak is.Maar ik moet ongeveer 15 min over een stukje weg met auto's.Zelf blijf ik dan op het fietspad.Maar me moeder vind dat gevaarlijk.En ze zegt van 1x een buitenrit maken is leuk.Maar je moet hem wel verkeersmak houden en dus vaker op de weg.Ik zeg ja dat doe ik ook.Maar wat het punt is dat wilt me ma niet,Ze wilt niet dat ik een buitenrit maakt.Omdat ik 15 min over een fietspad moet lopen en dat daarnaast een autoweg is.Ze is bang voor ongelukken.Ze zegt dat dan een pony moet huren.Maarjah dan moet ik ook over de weg en kan er ook ongelukken gebeuren.En ik ben echt niet van plan om alleen te gaan.Als ik een buitenrit ga maken.Maar ik wil juist zo graag als het zo ver is en een band me me dier hebt samen met hem/haar een rit maken.Hoe kan ik haar overtuigen?

Ik mag wel met de manege een rit maken van 3 uur buiten.En er is dan wel een instructiese bij.

Haar grootse probleem is dat.Als ik een tijdje niet een buitenrit hebt gemaakt.Dat ze dan bang is dat me paard opeens niet meer verkeersmak is.Volgens mij valt dat wel mee Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:43

Als je een heel braaf paard koopt (en dat hoeft geen slome te zijn!) is er niets aan de hand. Tuurlijk kan een paard altijd schrikken, maar als ie op hol slaat houd je instructrice hem ook niet tegen. Er zijn zat brave paarden die helemaal verkeersmak zijn.
Die van mij ook, daar kan ik 2 weken niet op rijden en als ik opstap kan ik zo met hem langs een drukke weg.
Maar hij is niet te koop. Knipoog

dit moet denk ik eerder bij paardenpraat ofzo. Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:46

Vind de reactie van je moeder niet vreemd!

Heb je geen vriendin of iemand anders die met je mee wil bijvoorbeeld op de fiets?