Vrouwelijke motorrijders hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Vrouwelijke motorrijders hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 11:49

Ik moet voor school een opdracht maken over vrouwlijke motorrijders. Ik moet een nieuw vrijetijdsproduct ontwikkelen. Ik kan alleen zo weinig vinden over vrouwelijke motorrijders.
Zijn er vooroordelen over jullie, moet er meer aandacht komen voor vrouwelijke motorrijders, hebben vrouwen andere behoeftes wat betreft motorrijden dan mannen? Enz, enz..
Wat vinden jullie dat er veranderd moet worden, wat moet er voor nieuws komen voor vrouwelijke motorrijders?
Misschien dat iemand me hiermee kan helpen, weet iemand een site waar ik meer info kan vinden? Lachen


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 12:25

Tessebes schreef:
gijsenkim is motormuis Lachen


Oh ja das waar! Ik zal dr eens even gaan lastig vallen Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 15:16

Zijn er nog meer hier?? Ik moet een enquete afnemen bij zoveel mogelijk vrouwen.. Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 18:02

Bedankt voor jullie reacties! Eef wat denk je zo leuk te gaan vinden aan motorrijden? Wat is precies je passie?


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 23:46

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik heb de meeste een pb gestuurd met de vragen erin, denk dat ik daar wel genoeg aan heb Lachen
Ik moet een beetje uitzoeken wat de belangrijkste redenen zijn voor vrouwen om motor te gaan rijden en wat de achtergrond kenmerken zijn van vrouwelijke motorrijders. (en daarmee dan een nieuwe vrijetijdsactiviteit bedenken voor vrouwelijke motorrijders, dus als iemand suggesties heeft Knipoog )
Dus als er nog meer mensen reageren, zouden jullie daar misschien iets over kunnen zeggen? Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 10:38

Ben ik weer! Ik wil graag nog wat van jullie weten Knipoog
Ik moet de achtergrondkenmerken omschrijven van motorrijdsters, dus zouden jullie dit nog even willen beantwoorden?

Naam:
Leeftijd:
Geloof (als je gelooft):
Getrouwd/samenwonend/alleenstaand/kinderen/enz.:
Inkomen beneden/gelijk aan/ boven modaal (modaal is ong 2000 netto per maand):
Aantal uur per week werk:
Hoe/waarom begonnen met motorrijden:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy_leftover, Amyyy, AngeliqueB, Anne., EsmeeKKK, flash40, GrapeshotBot, Herfstblad, lovemaylo, LuCa88, maessie, Mizora, Noor, Pantykous, S_Figo, Sabbientje, SANEX, TinusB, turtlelito, Zirkonia en 204 bezoekers