Op zoek naar een ander baantje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:42

Ik wil nu ook met mijn baantje gaan kappen en ben al op zoek. Heb ook al wat serieuze kandidaten. Wil de detailhandel weer in, maar niet meer de supermarkten. Eerder electronica winkels. Dus heb ik op i-net gezocht, ook bij uitzendbureau's (maar wel voor baan met ook contractverlenging na die periode) en nu ben ik uitgekomen bij Vodafone-citypoint (telefoonwinkel) waar ik vandeweek even mee ga bellen. Ook heb ik nog een formuliertje van V&D..


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:37

XoNo schreef:
De V&D zou ik niet doen. Ik heb een vriendin die er werkt, en in vergelijking tot wat ik verdiende toen ik 16 was, verdiende zij barweinig op haar 17e bij de V&D. Maar ja, je kunt altijd even kijken wat je er gaat verdienen. Ik heb overigens gister ontslag genomen en heb een opzegtermijn van 4 weken (wist ik natuurlijk van te voren al). Dat is opzich wel makkelijker bij het op zoek gaan van een nieuw baantje, omdat je dan precies kunt zeggen wanneer je aan de slag kunt. 18 mei is mijn laatste werkdag (jeeeeeeeej!! Haha! ).


Ik ga ook eerst even kijken... maar ik kap niet met mijn baantje totdat ik zeker ben van een andere baan, anders ben ik echt de zak! Ik heb echt het geld nodig.... dus eerst andere baan kijken, krijgen en dan ontslag nemen en uitwerken...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie