Mariska Lips

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:55

ik kende haar best goed... kga nu heel veel met haar broertje om en ben net naar de mis geweest van haar ik mis haar heel erg bij verslag van de dag staat ook een stuk over haar....
Ik mis haar echt supper!!!

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2



Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:01

Maris is vorig jaar 29 september naar een pony gaan kijken en ze zagen een hele leuke en die zouden ze ook kopen... maar ze gingen toch verder kijken want dat was afgesproken dus toen zei haar vader je mag erop rijden als je wilt tsjah en maris kennende wou ze dat... Nou ze ging rijden maar opeens steigerde die pony en klapte achterover ze is gevallen en naar het ziekenhuis gegaan.... daar is ze 30 september overleden...

We missen haar echt supper erg en er was gister ook een mis voor haar.... hebben we een uitnodiging van gehad... Ik ga kei veel met haar broertje om en dat is erg gezzelig maar hij mist haar supper.. hier meer over op mijn topic op Verslag van de dag genaamd: We missen haar zo.... Verdrietig willen jullie ook een berichtje achterlaten op ons topic een beetje steun want ik heb heel de dag met tranen in mijn ogen rondgelopen op school en die leraren maar verder praten Huilen ....

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:33

weet je een link voor dat topic van vorig jaar wil het graag even lezen gister had haar broertje voor het eerst wedstrijd op haar pony en het ging wel goed maar hij is er nog zo klein voor en hij was helemaal boos op zich eige vond het niet goed gaan en moest huilen maar ik weet niet of het alleen daarom was.... maarja het is ook zon lief jongetje hij is 10 en hij stoeit altijd en altijd lol met hem en hij praat heel vaak tege mij over "ons maris" en hij kan kei goed rijden dit jaar weer reserve brabants kampioen en kringkampioen..... hij komt er ook nog wel net als maris er echt gekomen was....als ze er nog was Scheve mond... Boos!

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:35

Boos! = Verdrietig

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Apple, Facebook, fleurtjeuh, Flying_Angel, GrapeshotBot, LWDaisy, Molly1230, Oudje, Schrompeltje, Selina, SemrushBot, singa, soeboenoe, Urona447, Vaiqua en 161 bezoekers