HELP Donder komt onder het bloed thuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:40

Arme kat, gelukkig is hij meteen naar huis gekomen.
Afgelopen donderdag kwam een van mijn katten, na drie dagen weggeweest te zijn, opeens naar binnen gekropen. Zijn achterpoot bleek helemaal verbrijzeld te zijn en hij heeft blijkbaar ergens drie dagen gelegen.
De dierenarts heeft zijn poot maandag moeten amputeren, die was niet meer te redden. Met hem gaat het nu redelijk. Ik ben wel blij dat ik hem nog heb maar ik moet vreselijk wennen aan een kat op drie poten.



Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 09:19

Onze kat krijgt antibiotica, hij heeft natuurlijk ook een enorme wond. Het vervelende is dat hij het kapje steeds afkrijgt. Ik moet heel er opletten dat hij niet gaat bijten aan zijn hechtingen.
Dat kattengeschreeuw gaat echt door merg en been hé. Arnica is eigenlijk wel een goed idee. Daar heb ik niet aan gedacht.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:47

Het is vandaag precies een week geleden dat hij thuiskwam, waarschijnlijk is het dan nu tien dagen geleden gebeurd. Volgens mij heeft hij niet zozeer pijn maar wel jeuk van de wondgenezing.
Maandag mogen gelukkig de hechtingen er weer uit.
Ik word er zelf een beetje naar van als ik hem zo zie. Ik moet me echt dwingen om bij hem te gaan zitten (doe ik wel natuurlijk).

Zo krijgen we wel een kneusjesclubje. Een van mijn honden is met zes weken onder de shetlander gekomen en heeft toen zijn knie gebroken. Dat pootje zit er nog wel aan maar hij gebruikt het niet en het is ook wat korter. Honden geven veel sneller pijn aan dan een kat. Zelfs als je nu veel aandacht aan dat pootje besteed begint hij alweer zielig te doen terwijl het zes jaar geleden gebeurd is Verward Haha!
Die hond en kat zijn gek op elkaar dus kunnen ze straks samen over het erf hinkelen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Jonnekee, lastig, Lottexxx, OmgiliBot, YandexBot en 111 bezoekers