Ik heb het HELEMAAL gehad!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Ik heb het HELEMAAL gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 16:27

Ik ben zooo kwaad he Stoom uit je oren

Ik werk me uit de naad voor mijn nieuwe school, omdat ik graag over 4 jaar een diploma wil hebben. Zeker in dit eerste jaar moet ik me bewijzen.
Ik werk me kapot, maak meer dan nodig is, alles wil ik op tijd en meer dan ruim voldoende af hebben...
Afgelopen 2 weken heb ik me kapot gewerkt aan 3 flinke verslagen/analyses en een groot werkstuk.


Ik zit net te tekenen aan een werktekening voor een pictogram. Ligt een stapeltje extra transparant papier in mijn map (die lag open, ál mijn werk zit er in) en nog wat andere dingetjes, stencils, aantekeningen, noem maar op.


Stoom uit je oren Gooit mijn moeder dus net een glas water over mijn map heen.
AL die werkstukken (helemaal netjes ingebonden etc.) naar de klote, mijn map ziet er verzopen uit, alle blaadjes krullen.
Het kleine stapeltje extra sneeuwwitje en transparant papier ook naar de maan. (Hoe wil ik nu mijn opdracht nog af maken?)

En dat zónder ook maar haar excusses aan te bieden.
Lijkt me toch logisch dat je dan sorry zegt of zo? En helpt mee droog maken?

Nee hoor, te veel moeite Boos! Boos!
Ze loopt vrolijk terug naar haar PC en gaat verder met foto's van MIJN camera af halen (Dat moet er nog bij komen, mee nemen zonder te vragen. Ze is er écht heel erg lomp mee...) en terwijl ze daar zo zit en ik zelf alles droog probeer te maken, en aan het vloeken ben dat ik álles nu op nieuw moet maken, vraagt ze met een overdreven lief stememtje waar die foto's nu op de computer staan.


Dan heb ik maar één antwoord:
Ik kan nu uitzoeken hoe ik al mijn werk weer netjes op tijd af krijg, dan mag zij zelf maar uitzoeken hoe ze nu aan die foto's komt.

Helemaal gek geworden...? Boos!



Ik heb het gehad hier!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:31

Oeh dat is wel heeel erg vervelend! Ach gut
Heb je ook nog dingen op de computer opgeslagen, of zijn het alleen maar dingen die je getekend hebt enzo?
Heb je er nog met je moeder over gepraat, waarom ze ook niet haar excusses aanbood?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 16:33

Ja werkstukken heb ik gewoon op de computer. Moet ze nu op nieuw printen en gaan inbinden op school... (Dat betaald zij maar mooi)

Tekeningen hebben niet veel opgelopen, zitten in plastic hoesjes, enkel een randje nat... hoop dat dat niet erg is.
Maar verder een stapel papier waar ik vandaag mee voor uit moest naar de haaien en mijn map ziet er verzopen uit.... (opdrachten, notulen, aantekningen, etc.)


Praten met mijn moeder? Wil jij het voor me proberen? Scheve mond
Valt niet mee te praten...

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:41

Wow dat is echt f*cked up!

Gelukkig maar dat je de werkstukken op de computer hebt staan. Ik kan begrijpen dat je hier zwaar pissed om bent, zou ik ook zijn.
Echt raar dat je moeder niet even sorry zegt Verward

Als je in tijdnood komt kun je dit misschien even melden bij de een van de leraren want hier kan jij dus ook niks aan doen.

Wat flink klote voor je meid Ach gut

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:45

Irritant schreef:
Als je in tijdnood komt kun je dit misschien even melden bij de een van de leraren want hier kan jij dus ook niks aan doen.

Wou ik ook zeggen.. Gewoon vertellen dat er een glas water is omgevallen dat je geen tijd meer over had om nieuwe te maken en dat je d8 dat het niet zo erg was dat het alleen aan de randen beschadigd is...

Wat stinkmodder is dat, zeg.. Heb ook ooit x mee gemakt dat een drinken over stel papieren is omgevallen... Bloos!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 16:47

Denk niet dat ze daar rekening mee houden......

Zo is het leven.
Stom leven

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:50

Fairie schreef:
Denk niet dat ze daar rekening mee houden......

Zo is het leven.
Stom leven

Waarom denk je dat dan??

Wie niet waagt, die wint niet.. Je kan gewoon altijd proberen... Vind ik...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 16:54

Zo is het gewoon.

In het beroepsleven kun je ook niet aankomen met; 'er is een glas water over heen gegaan, sorry komt een dagje later'

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:56

Hmm, vraagje, is die tekeningen enzow in zwart/wit? dan kan je dit weliswaar nog gaan kopieren ofzow?

Maar ik denk dat je gewoon moet laten zien, en vragen of ze het erg vinden etc.. Zo niet, dan heb je helaas pech (maar laten wij hopen van niet hé..)

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:02

Het was niet jouw schuld, aangezien je goede inzet zullen ze heus wel begrip tonen! Je moet niet té veel van jezelf eisen. Tis nog school, met zulke dingen moet je ook om leren gaan Lachen Nu kan je het nog een dagje later inleveren, en heb je geleerd dat je nooit bij moeders in de buurt moet gaan zitten als je aan het werk bent Knipoog

Kom op! Lukt je heus wel!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:06

Hmm dat is klöte
Ik heb dat ook ooit gehad dat na uren werk achter de computer dat ding uitviel, alles weg, dan word je echt hélemaal gek! Ik zou niet naar de leraren toekomen met zo'n verhaal dat komt niet echt goed over, voor hun klinkt waarschijnlijk toch alles snel als een smoesje. Gelukkig heb je alles op de computer staan en zijn de tekeningen niet zo erg beschadigd, het had erger gekund moet je maar (proberen te) denken.
Maar ik zou even een frisse neus gaan halen op het paard ofzo daar knap je flink van op!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:20

Fairie schreef:
Denk niet dat ze daar rekening mee houden......

Zo is het leven.
Stom leven


Neem het dan mee laat het zien! Dan zien ze dat er echt een glas water over is gevallen en dat jij het echt had gemaakt en op tijd af had. Misschien snappen ze het dan beter als je het vraagt of het ietsje later ingeleverd mag worden en dan netjes....

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:24

Tijd om op kamers te gaan misschien?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:26

Ben opnieuw begonnen met uitprinten van de werkstukken, inelkaar zetten en zo.

Meteen gaat het al weer mis, de computer wil mijn grote werkstuk niet eens meer openen Boos!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:50

Blijf geen ruzie maken, leg eerlijk uit hoe jij je voelt. Reken maar dat je moeder daar van schrikt en dit niet weer zo laat gebeuren.

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:01

Oh dat is echt té klote... Zou zelf ook hélemaal doorgedraaid zijn van kwaadheid.. Als er iemand met z'n vingers ook maar probéért m'n tekeningen of ander werk te verprutsen heeft die echt een groot probleem..

Maargoed, mijn, vooral tekeningen, zijn gewoon een van de belangrijkste dingen die ik heb... Scheve mond

Heel veel succes met je werkstukken... Hopelijk kun je er nog iets van maken... Scheve mond