ovenruitje stuk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

ovenruitje stuk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 07:32

Vanochtend kwam ik in de keuken, en toen bleek dat mijn kruidenrek van de muur was gekukeld, tegen het glazen deurtje van de over... Dat is nu dus stuk, helemaal aan diggelen. Heeft er iemand enig idee waar ik die zou kunnen laten maken? Er moet dus echt een nieuw ruitje in...

Het binnenruitje is nog wel heel, kan ik de oven nog gewoon gebruiken of is dat niet slim? Nagelbijten / Gniffelen

Hellup! Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:02

Wat voor oven heb je? Een gasoven? Ik zou gewoon even bellen naar de fabrikant/importeur. Ik zou 'm niet gebruiken.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:35

De oven zou ik niet gebruiken zolang er geen nieuw ruitje in zit. Er zit niets voor niets dubbele beglazing in Knipoog
Contact opnemen met de fabrikant is inderdaad het handigste.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:14

Of bij de winkel waar je de oven gekocht hebt, kunnen ze soms ook repareren... Als er iemand langs moet komen wordt dat een dure grap, zou er eers maar eens naar informeren!
Succes

Nadir

Berichten: 12717
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:08

Geef je kruidenrekje maar weer de schuld...
Sanna, je kunt heus wel zeggen dat je een potje voetbal binnen aan het spelen was... Nagelbijten / Gniffelen

Volgende keer iets beter oppassen dus...
Sterkte met je oven... Ach gut

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:38

Het fornuis heb ik bij Neckermann gekocht, ik zou het daar kunnen proberen misschien... Het is een elektrische oven.

En Kim, it wasn't me.. Alhoewel, ik had het rekje aan een plakhaakje gehangen, achteraf bezien niet zo slim... Ach, ik kan altijd nog de kat de schuld geven Clown