Ik heb een konijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 18:52

Gister vond ik mijn hamster dood in zijn kooi. Ik was vandaag naar de stad geweest en daarna heb ik een konijn gekocht. Eerst wou ik weer een hamster. Maar de enige hamsters in de dierenwinkel waren erg groot en ook al lang volwassen. Ik ben toen bij de konijntjes gaan kijken. En was meteen verliefd op eentje Lovers . Hij is voor een groot deel zwart en hij is licht onder zijn buik en om zijn ogen is ie wit. Hij is 7 weken oud en nog erg bang. Maar dat komt wel goed.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 19:25

hihihi lieffffffffff

ik wil ook een konijntje!!! voor op mn bord!! gheghe nee hoor!! *LOL*

diertjes zijn liefff, zeker als ze nog zo klein zijn Lachen

een hele tijd terug zag ik een man met een heeeeeeeeeeeeeel klein bruin hondje lopen, echt misschien nog maar 10cm hoog ofzo. echt heeeeeeeel lieffffffffffffffffffffff

iig veel plezier met je knijn!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:43

ik heb ook een knijn! Al heel lang. Fuzzie heet ze (Fuzz officieel). En ze is echt geschift. Voor haar had ik Fay (feej) en die ging binnen 2 mnd dood, en hij was ZOOO lief, toen wilde ik NOOIT meer een knijn. En toen was ik in de dw (dierenwinkel) en toen zag ik Fuzz (pluis in engels) en ze leek best wel op Faytje, alleen ahd ze meer wit. En ze bleek het tegenover gestelde. Krabben, bijten enzo, helemaal niet lief, maar nu is ze wel schattig. Vooral bij Joopseltje in de box!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:53

Jaaaaaaaa! Lief zijn knijns he! Ik heb ook knijns. ben er net nog mee naar de dierenarts geweest. ( vanmiddag dan) Ik heb een hangoor en een uuum, een uuh, nou, een kruising tussen een vuilnisbakkenras en een hollandertje ofzo. Echt poepig zijn ze. Ik had nog een albino, die is bij ons geboren, en bij ons doodgegaan. Ze is wel 10 geworden. ( Dat vond ik wel stoer, dat moest ik gewoon even zeggen, LOL) Veel succes met nijn he! ( Dat ie heeeeeeeeeeeeeel lief mag worden *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* )

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:04

ik heb heeeel lang geleden ook een konijntje gehad, hij heette Eikeltje en stond onder de Eikeboom Lachen

geloof dat ie wit was (of was ie zwart? Verward) weet het eigenlijk nie meer...

weet eigenlijk ook nie meer wat er met Eikeltje is gebeurd...

Daarna hebben we een bokje gehad Lachen hij heette Rickie en zn moeder wou hem nie verzorgen, dus is ie bij ons gekomen, lekker de hele tijd verstoppertje enzo met hem spelen Lachen weet zeker dat dat de enigste bok was die kan skateboarden!! Haha!

wist je trouwens dat een bokje helemaal niet goed ziet?? hij moet iets in zn geheel zien want anders ziet ie het gewoon niet!! want als ik me dan half achter het gordijn verstopte dan liep ie gewoon vrolijk langs me heen omdat ie me nie zag

ennuh ff voor de duidelijkheid.. toen was ik 10 ofzo Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:09

wij hadden een geitje! Lea, stond/staat ook op plaatjesforum... lief was ze... maar die is niet mee verhuisd. Die vrat de hele tuin leeg, dus ouders Extreme duivel Boos! Frusty hahahahaha

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:37

Persoonlijk vin ik nijntjes leuker als hammies... Dus kan ik kan jouw aankoop goedkeuren! Ik zou zeggen: pak hem veel in de handen, knuffel hm veel, wordt ie vanzelf makker!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 09:48

Ja heb hem gister er al 2 keer uitgehaald en ga dit vandaag weer doen. Hij was gister de tweede keer al rustiger. En als ik hij mij straks beter kent dan kan ik hem ook lekker laten loslopen.
Ben er nu ook achtergekomen dat een konijn veel leuker is dan een hamster! Lachen