alcatel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

alcatel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 00:23

Verward

Of

Sony Ericsson T100



iemand ervaring met zo'n mobiel? Verward
Grafisch display, is dat zo'n foto ding? (ben echt zo'n analfabeet wat dit betreft! Bloos! Bloos )

Welke zouden jullie aanraden? Verward
Laatst bijgewerkt door _Rianne_ op 26-09-04 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:33

heej
ik heb deze in het zwart / wit scherm!
was een aanbieding bij de kruidvat voor 60 eurotjes.
maar heel mijn knopjes gaan eraf.
dus als je een slijtvaste telefoon wil raad ik je deze af!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 00:34

hoelang hebje m? bedoelje dat de cijfertjes van je toetsjes gaan? doet ie t verder goed qua opladen, bellen enz??

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:09

Geen van beiden, allebei gsm-merken waar nogal wat foutjes in zitten...

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:31

Zou voor een Siemens gaan als ik jou was Knipoog

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:42

Ik heb een half jaar een alcatel en ik heb er geen problemen mee hoor. Ik doe er dan wel niet zoveel mee maar hij doet wat ie moet doen hoor. Hij is nog gewoon helemaal heel niks versleten of kapot.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:42

Natalie schreef:
Geen van beiden, allebei gsm-merken waar nogal wat foutjes in zitten...


Roep dat maar niet te hard... Ik had een dure nokia... maar de accu begaf het al snel, daarna een nieuwe siemens... bleef steeds vasthangen, zelfs nadat ie 2 keer terug gestuurd was...

Dus toen ik door al dat gezeik met die populaire gsmtjes geen geld meer over had, heb ik een alcatel (331) van 50 euro, incl 15 euro beltegoed gekocht... en guess what, nu een dik jaar doet hij het nog altijd even goed. Als ik hem oplaad, is hij 5 dagen laten nog steeds stand-by, valt nooit weg, blijft nooit hangen... Een geweldig ding!

Dussuh... Het is niet altijd, hoe bekender het merk, hoe beter de telefoon hoor. bekende merken zijn vaak zo gewild dat er massa-productie bestaat, met dus grotere kans op foutjes in de toestellen.... (denk maar aan ontploffende nokia's...)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:53

Ik sprak uit ervaring met beide merken dat er in de meeste toestellen behoorlijk wat probleempjes zitten...
Ik heb 2 alcatel-mobieltjes gehad, beiden zijn ze niet langer dan 3 maanden meegegaan, gelukkig nog in garantie, maar met de nieuwe die ik kreeg (omdat 't nog in garantie was) net hetzelfde probleem... Dus dat zijn 4 mobieltjes die 't niet deden (moet toch wel heel erg toevallig zijn dat ze juist bij mij terechtkomen).
En de ervaringen van kameraden en kennissen waren ook: alcatel is geen supergoed merk...
Idem voor Ericsson/sony...

Dus ik riep niet zomaar iets...

Nokia, Samsung en Siemens zijn de merken die over 't algemeen 't best zijn...

Ontploffende Nokia's krijg je trouwens als je er een niet-originele batterij in doet...

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 20:09

thanks!!! Lachen

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:25

Ik heb een alcatel gehad. Vond het een hele fijne mobiel alleen was ie een beetje ingewikkeld :p

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:35

Ik heb ook een alcatel gehad..
Is mij wel bevallen hoor

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 20:37

en wat zijn de ervaringen met een Siemens A60?

Kun je dr goed mee smsen?

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:59

Ik heb al drie jaar dezelfde alcatel one touch 311 en hij doet het super goed. Hij heeft nog nooit verzaakt. Ik heb nog de oorspronkelijke batterij en ik hij doet het met een keer opladen nog steeds drie dagen........!! Super top!! Stootvast ideaal. Dus Nathalie ik weet niet wat jij met die dingen doet dan, maar die van mij doet het gewoon altijd!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 21:02

Alcatel 332? doet die t ook goed? Verward

*ik en een nieuwe tel..........een ramp!!!*

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:41

Ik heb ook een alcatel een alcatel 311. Ik heb hem nu ongeveer 2,5 jaar ofzo? in het begin heel veel gebruikt, daarna bijna een jaar niks meer mee gedaan (mijn vader had hem al bijna verkocht toen Bloos! Bloos ) toen ben ik hem toch maar gaan gebruiken Haha! Hij is al heel vaak gevallen, hij heeft al heel vaak in mijn natte jaszak gezeten (fijn regen Scheve mond ) en hij doet het ook nog steeds perfect Lachen

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 21:51

denk dat ik hem dan toch maar ga halen......of toch....

Grrrrrrrrrrrrr ik kan niet kiezen!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:09

Kirsty schreef:
Ik heb al drie jaar dezelfde alcatel one touch 311 en hij doet het super goed. Hij heeft nog nooit verzaakt. Ik heb nog de oorspronkelijke batterij en ik hij doet het met een keer opladen nog steeds drie dagen........!! Super top!! Stootvast ideaal. Dus Nathalie ik weet niet wat jij met die dingen doet dan, maar die van mij doet het gewoon altijd!


J adat bedoel ik... Mijne doet het beter dan welke andere dan ook.

het ligt ook aan hoe je ermee omgaat en het kan zijn dat je toevallig de gsm met de foutjes hebt gehad...

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:01

Bonnie_Fan schreef:
en wat zijn de ervaringen met een Siemens A60?

Kun je dr goed mee smsen?



Nou zelf heb ik de C55 maar heb meerdere Siemens gehad en vind ze eigenlijk altijd heel gebruiksvriendelijk. Siemens hanteert ook T9 dus maar een keer het toetsje indrukken voor de gewenste letters. Ik kan er iiig razendsnel mee smsen. En wat ik ook fijn vind aan mijn siemens is dat ik een ontvangstrapport krijg. Ik weet dus altijd of iemand wel of niet zijn telefoon heeft aanstaan.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:11

ik heb nu ook een siemens, Heerlijk ding! Alleen wat problemen met orange. Dat is ook weer een tweede he? Niet alleen het toestel maakt t gebruiksvriendelijk. Ook je provider (heet dat zo) speelt een grote rol. Mijn telefoon zelf is dus heel fijn, maar vaak als mensen mij bellen krijgen ze een menu: voor nederlands kies 1, etc. Dan gaat ie bij mij niet eens over! Heel irri..

Nu krijg ik een nieuwe siemens van de postbank. Weet ff niet meer welke, met zo'n camera ding en kleurenscherm. Aleen wel weer telfort, dat is wel jammer..