Wie heeft er ook een zwaar ongeluk gehad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:20

Ik heb bijn 7 jaar geleden een ongeluk met een paard gehad.
Om precies te zijn heb ik denk 10 seconden klem gezeten tussen een ijzere pijp en mijn paard.
Nou zal je denken 10 seconden is niks maar nu bijna 7 jaar later heb ik er nog last van vooral als ik moe ben of hard gewerkt heb.
Ik had gelukkig alleen maar zwaar gekneusde ribben en borstbeen maar asl ik een kwart slag gedraaid had geweest had ik mooi dood geweest.
Zulke dingen zetten je wel aan het denken en geven je toch onbewust een bepaalde angst.
Aan de 1ne kant ben ik best wel blij dat het je aan het denken zet want je wordt toch voorzichtiger en haalt niet meer die dingen uit die je daar voor deed maar soms is het ook wel moeilijkk als je er steeds weer mee geconfronteerd wordt.
Zag het paardje vorig jaar terug na bijna 6 jaar niet gezien te hebben en dat bezorgde me best wel kippevel.
Maar goed ik heb er van geleerd en zal het geen 2de keer meer laten gebeuren althans niet op die manier.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.



loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:25

Dat lijkt me in het begin wel moeilijk als je het wel ziet netzo als in je gezicht en zo en kan jou peachy ook wel begrijpen dat je het zo af en teo wenst te hebben.Aangezien je nu verkeerd begrepen wordt.
Bij mij zie je gelukkig haast niks ja ik en ik voel het ook maar een ander niet enheb er dus ook niet zo'n erge last van als jullie maar bij mij is het de herinnering die het hem doet en dat is bij mij ook het enigste wat me dwars zit.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, dasalijn, Facebook, Flieno, maaikemuis, Plukje, wortel115, x_Elise en 122 bezoekers