Kopspijkers begint weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Kopspijkers begint weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 21:35

Voor de zoveelste keer Haha! kondig ik het nieuwe seizoen aan van Kopspijkers.
Na de aderlating die het verdwijnen van Owen Schumacher en Paul Groot was het vorige seizoen een zoektocht naar een nieuwe vorm die soms beter was en soms zwak. Ik ben benieuwd wat de evaluatie daarvan oplevert morgen.

Intussen zijn Paul en Owen al 2 keer met hun programma Koefnoen op de buis geweest. Ik vind het erg voortborduren op de regie en vondsten van Kopspijkers en zelden echt leuk. Ik vind het wel jammer dat ze weg zijn bij Kopspijkers en hoop dat Jack morgen iig een nieuwe Balkenende gevonden heeft Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 21:49

Kayla schreef:
Haha fijn dat jij het altijd even vantevoren meldt Sarabande Haha! .

Heb het vorig seizoen niet meer echt gevolgd, maar zal morgen wel even kijken denk ik.



Ja ik heb nog gewacht om te kijken of iemand ander het deed Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 22:42

Ja het was erg leuk, beter als vorig jaar, echt lachen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, astrea, DayDream21, Ginny135, Googlebot, ikkebenmar, lastig, Polarize, Whisky00, wiifke, Winna, xChoco, xSalina, YandexBot en 205 bezoekers