voor bart en andere computer freaks

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 19:23

hoi
ff vraagje tussendoor.
Doe jij werk met computers of zo want naar mijn idee weet jij er heel veel vanaf.
En wat ik je wilde vragen: zou jij een keertje naar mijn site willen kijken want ik hoor dat sommige mensen fout meldingen krijgen als ze over de foto van Kawa gaan (dan hoort hij eigenlijk te hinniken).
Bij mij geeft hij die foutmelding niet, dus weet niet wat ik moet veranderen en misschien kun jij me er bij helpen.
Alvast heel erg bedankt. mijn site staat op http://www.runningkawa.netmenu.nl
en ander mensen die tips hebben, ze zijn natuurlijk altijd heel welkom.

doei en groetjes rk


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 12:57

hoi
ik heb inderdaad de hinnik maar weggehaald omdat toch veel mensen daar foutmeldingen op kregen.En voor het midi muziekje wil ik dan (als ik zin en tijd heb) zon balk voor maken dat hij ook uitgezet kan worden. maar moet nog ff op zoeken hoe dat ook al weer moet.

maar bedankt voor het kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 17:39

hoi
ja Kawa is heel erg veranderd.
persoonlijk vond ik een zwart paard wat je schimmel mocht noemen ook wel wat hebben.De meeste mensen keken je dan aan of je gek geworden was Lachen als je zei dat ie schimmel was.Maar nu als schimmel heeft ie ook wel wat vind ik zo maar dat vind iedereen denk ik van zen eigen paardje wel. En dan over dat muziekje. Ik wil er een keeer een display inzetten dat je het uit kan zetten of vinden julie,als niet muziekjes liefhebbers, dat ook nix, laat het me ff weten aub.En andere tips voor men site zijn natuurlijk ook altijd welkom. Ben ook pas een beginnende bouwer.
doei groetjes rk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie