Verena krijgt een broertje of zusje!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Verena krijgt een broertje of zusje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 13:55

Duidelijk genoeg:

Ik ben weer zwanger!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ik ben dus 11 weken zwanger, en volgens mijn eigen bereking moet het kindje half april komen. Spannend he?
Natuurlijk weet ik het al een tijdje, en best lastig hoor, om hier op bepaalde onderwerpen te reageren (pilgebruik en zo) en niet te verklappen dat ik zwanger ben.

Het gaat echt tiptop. Heb nergens last van, de eerste paar weken best wel snel moe, maar dat is eigenlijk ook al voorbij. Verder heb ik de eerste paar weken vrij veel last gehad van misselijkheidsgevoel (de hele dag door), maar dat is nu ook al weer voorbij.
Mijn buik is al wel vrij fors, maar zowel mijn moeder als schoonmoeder beweren dat dat komt doordat ik vrij snel weer zwanger ben (Verena is nu 13.5 maand) en mijn buikspieren dus nog niet je-van-het zijn.

Komende dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo, en dan donderdags voor het eerst naar de verloskundige.
Natuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan. Lovers

Overigens wil ik Proudmama een complimentje geven: zij wist al vlak na de test dat ik zwanger was, maar heeft prima haar mond dicht kunnen houden! Top!



Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 14:23

Nimber schreef:
gefeliciteerd! op naar het 11 tal!


'k moet er niet aan denken! Scheve mond Of mag ik dan bij jou komen wonen?
Haha!
Nee hoor, twee is vooreerst voldoende (of 3 als dit een tweeling blijkt te zijn, mijn buik is echt al heel dik....) Bloos!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 16:14

susan schreef:
ga je weer zo'n gaaf fotoverslag van je buik maken?


Ik heb wel eens een foto van mijn buik gemaakt, maar zeker geen reportage. ik ben bang dat je in de war bent met een ander. Ik ben wel zo'n beetje online bevallen Knipoog , en zo'n beetje de eerste bokt-mama.

Overigens vind nog best wel veel tijd zitten tussen veertje en de nieuwe (nee, hij/zij heeft nog geen naam). Zo'n 21 maand, dus bijna 2 jaar. Van mij had ie wel eerder mogen komen Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 16:17

Iboya: wat leuk dat jij ook zwanger ben! Kunnen we een wedstrijdje doen wie het eerst bevalt! Hoe gaat het met jou? Heb jij ook klachten? Ik veder gelukkig niet. 't Is nog wel een beetje een onwerkelijk gevoel. Bij Verena leefde ik echt van week tot week, nu gaan de weken zo snel voorbij.... Ik ben blij als ik volgende week de echo krijg, dan is het gewoon helemaal zeker! (wie weet kom ik dan wel met het bericht dat er 10 in zitten!)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 22:16

Ik wist niet dat er een zwangertopic was, maar ik zal hem morgen even opzoeken! Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Enne Maaike, ik hang gewoon dezelfde kleertjes weer in de kast.... ER is nog zoveel net-nieuw spul van Veertje over!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, GrapeshotBot, MarJon en 6 bezoekers