misschien naar Maassluis verhuizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

misschien naar Maassluis verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 15:22

Zoals de titel al zegt.... mn vriend en ik zijn aan het kijken voor een andere woning, wonen nu in Rotterdam. We willen wat rustiger wonen en niet meer in een flatje. Nu hebben we een aantal erg leuke woningen gezien in Maassluis. Zijn er mensen die daar wonen? zo ja, hoe is Maassluis???? Haha!


MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 09:47

haha we wonen nu tegen schiedam aan, nog net in rotterdam. Schiedam is ook wel gezellig, maar ons oog is nu op Maassluis gevallen, in Schiedam was niet te koop wat we in onze gedachten hadden Lachen
in Maassluis hebben we 3 huizen op het oog:
Paul Krugerstraat 2 gaan we dinsdag kijken
van der Horststraat 4 gaan we woensdag kijken
Piet Heinstraat (weet geen nummer?) wachten we nog even af, is een stuk duurder.

Kan er iemand iets vertellen over deze straten Haha! (graag zo positief mogelijk hahahaha, want mijn beeld van Maassluis is nog positief Haha! )

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 15:25

Zijn net wezen kijken, bij wat huizen. Dinsdag en Woensdag gaan we met de makelaar langs en kunnen we ook naar binnen. Het zag er allemaal heel leuk uit!! lekker rustig ook, daar hou ik wel van!!
Ik heb ook niet echt de behoefte om iedereen uit het dorp te kennen, gewoon een beetje de buren ofzo dan is het wel prima Haha!
Ik ga ook niet uit enzo, dus dat scheelt ook weer.
Die maneges ben ik wel beniewd naar idd, maar dan meer om een paard van iemand bij te rijden, niet rondjes rijden op een manegepaard Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Brandje_04, Condor, Dimphyl, Femke_Tweety, Foreverkliek, furious, GrapeshotBot, Hootje, Iejoorr, Lalladidoo, larissa96, Lizzy__87, Petra_O, ReneeMonty en 167 bezoekers