Pil reageert niet goed ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Pil reageert niet goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 10:54

Ik zit met een nogal irritant probleem. Ik slik sinds een jaar Mycrogynon 30, daarvoor heb ik een half jaar Diane 35 geslikt, maar kreeg hoofdpijn en doorbraakbloedingen als ik iets langer doorslikte, dus ben d'rmee gestopt..
Nu heb ik hetzelfde probleem met deze pil Scheve mond
Op vakantie heb ik de pil een weekje doorgeslikt, en na de vakantie werd ik gewoon ongesteld, al was het maar heel licht en vrij kort.
De maand erna werd ik helemaal niet ongesteld in m'n stopweek Verward
Dus ik ben wer gaan slikken na m'n stopweek, en toen ik op de helft van m'n strip was, werd ik opeens ongesteld. Nu ben ik gewoon al een week ongesteld (en nu nog steeds zwaar), terwijl ik nog steeds met m'n strip bezig ben. En ik vind het onwijs irritant.. Het lijkt wel of m'n lichaam helemaal van slag is Scheve mond ..of het niet goed reageert op de pil..
Nu moet ik maandag weer stoppen met de pil, en dus ben ik eind volgende week als het goed is weer ongesteld..
Iemand enig idee hoe dit kan? (ik ben trouwens niet ziek o.i.d. geweest de laatste tijd)
Zal ik langs de dokter gaan?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:55

Ik zou inderdaad even naar de dokter gaan, grote kans dat je een andere pil voorgeschreven krijgt.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:00

Zou idd even langs de huisarts gaan! Misshcien is het niet de bedoeling dat je maar een weekje doorslikt, maar dan dus meteen de hele strip.

De een is er ook gevoeliger voor dan de ander als er iets onregelmatigs in je hormoonhuishouding plaatsvindt... Misschien ben je gewoon een pechvogel Boos!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:01

Ik heb precies hetzelfde met mijn Microginon 30.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens langs de HA.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:22

Ja idd maar even langs de huisarts, je weet maar nooit, succes!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:49

Ik denk dat ik ook even langs de HA zal gaan. de pil die je nu hebt is misschien wel niet zwaar genoeg voor je. Of je cyclus is gewoon helemaal in de war.

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:55

Ik heb die pil ook, en heb er ook een tijdje last van gehad dat t gewoon echt niet liep.. Zelfde wat jij vertelt.. Maar nu heb ik nergens last meer van, ik zeg niet dat t altijd over gaat, maar bij mij wel.. Ik zou idd gewoon even naar de HA gaan.