nog een week dan moet hem uitzwaaien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:16

petrabonanza schreef:
vooral veel leuke dingen doen, dan is het zo voorbij. Nu lijkt het nog heel lang, maar wat zijn nou vier maanden op een mensenleven?
Hou een soort van dagboekje bij waarin je beschrijft wat je hebt gedaan, is leuk voor hem om terug te lezen.


Fout fout, dat zeg je niet..
Mijn god, mijn vriend is nu een maand weg, komt over 2 weken één weekje terug en gaat er dan weer 2 weg, en dit herhaalt zich waarschijnlijk de rest van mijn leven. en ga nou niet zeggen dat het lang lijkt, want het is gewoon lang.. maar ik moet zeggen dat ik er inmiddels wel aan wen.. en dat het nu wel gaat.. Maar ondanks dat heb ik em liever hier. Lovers

Maar sterkte he! Ach gut

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:42

petrabonanza schreef:
ik probeer een hart onder de riem te steken, mijn vriend werkt ook in het buitenland en tuurlijk mis ik hem ook en tuurlijk is elke dag dat ik hem niet zie er 1 teveel, maar om dan de hele tijd te gaan sippen dat het zo vreselijk is..........het is niet leuk, dat klopt, maar het is niet anders, dus geniet je dubbelop van de tijden dat hij er wel is en probeer je het voor jezelf zo leuk mogelijk te maken als hij er niet is.


Ja dat klopt, maar heel veel mensen proberen het goed te maken door dat te zeggen, en ik irriteer me daar ontzettend aan.. vandaar.. haha Knipoog

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:31

diana schreef:
er zijun ook mensen die zeggen van,
'"ja dat wist je van te voren hij is militair,dan kunnen zulke dingen gebeuren he""

stomme lui.


Ja dat is ook zoiets.. hellupp, verschrikkelijk, ja je wist dat hij in rusland werkte, had je maar niet met em moeten gaan Boos!

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:49

Ja, zo denken mensen echt.. ik heb geen idee waarom ze zo doen.. maarja het is niet anders, en ik had er van te voren ook over nagedacht, maar als het zover is dan komt het toch erg hard aan. Maarja nog 7 nachtjes dan is hij terug.. endlich!

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Domi_94, dormy, GrapeshotBot, Lalladidoo, Leo, LiDi, Lucia88, MariskaFally, Marleen_L, Nicky1963, Saartjuh_b, shirleyp, StonedRomy, Tigress, Toffeltje, VuurVleugels, xMayo en 202 bezoekers