Kan ze zwanger zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Kan ze zwanger zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:11

Een paar dagen geleden vertelde een vriendin van mij dat ze het met haar vriend had gedaan.
Ze is niet aan de pil en hebben ook geen condoom gebruikt toen
Heel erg dom natuurlijk.... dat vind ze zelf ook!
Maar ze is nu hartstikke bang dat ze zwanger is.... ze denkt alleen wel dat het haast niet kan omdat ze bijna ongesteld moet worden.

Maar het kan toch altijd ?
Ze wil nog geen test laten doen.

Weten jullie misschien hoe ik haar kan helpen?

Ik heb trouwens wel gevragen aan haar of ik het hier mocht plaatsen hoor Knipoog

(ik weet niet of het hier op de goede plaats staat....)
Liefs sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(



sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 16:17

Ja maar als je zo'n test doet moet er toch een week ofzo tussen zitten?
Mijn moeder zegt dat ze het het beste kan doen op de eerste dag dat ze ongesteld moet worden.

Ik wil best zo'n test voor d'r gaan halen als ze dat zelf niet durft...
Ze vroeg aan mij of ik de antwoorden van hier uit wilde printen en aan haar wou laten zien dus morgen krijgt ze alles te lezen.

Bedankt voor de reacties!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 20:04

MarianneR schreef:
Ik zeg hetzelfde als de rest: Snel een testje halen bij de apotheek. Dan weet je het meteen. het heeft weinig zin om langer te wachten, je zit je alleen maar op te vreten van de stress. Mocht je zo'n zelftest om een of andere reden niet vertrouwen, kan je daarna altijd nog naar de dokter gaan om een test te laten doen. Die heeft geheimhoudingsplicht en zal en mag er dus met niemand anders over praten. Zowiezo zal je hem/haar nog nodig hebben mocht je toch zwanger zijn, wat ik niet hoop voor je.

Moet er toch even bij vermelden dat ik het ontiegelijk DOM van je vind om zonder voorbehoedsmiddelen met iemand naar bed te gaan. Toen had je al kunnen weten hoe erg je nu in de stress zit. Dom dom dom. Nooit meer doen dus

Sterkte!!


Weet niet of je dit berichtje nu echt voor mijn vriendin schrijft of voor mij maar dit gaat niet over mij Knipoog

Ze heeft het er eigelijk wel heel de dag over dat ze daarvoor bang is...
En ja.... ik kan er niet veel opzeggen Verdrietig

Heb haar al gezegt dat ik het echt dom van d'r vind en dat ik hoop dat ze de volgende keer wel iets gebruikt. Ze wil nu ook aan de pil gaan maar ze durft het niet aan haar ouders te vragen.

Iig allemaal heel erg bedankt voor de reacties!! Morgen zie ik haar waarschijnlijk dus dan ga ik het met d'r over hebben.
Ze klaagde vandaag iig over dat ze pijn had onder in haar buik.
Maarja dat komt denk ik omdat ze ongesteld moet worden ( wel volgende week woensdag pas)

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mrskiwi, QuintyKelly, wisja, YandexBot en 32 bezoekers