ik ist happy de pappy!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

ik ist happy de pappy!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 14:33

ik ben op 27 aug. bij mn nieuwe baan begonnen, 1 sept officieel in dienst.........en ik heb net een gesprek gehad met mn baas en ik ben de ideale werknemer en mn proeftijd zit er na nog geen maand in dienst te zijn op!!

ik heb een half jaar contract maar mn baas zegt dat als het zo door gaat ( well duuuhhhhhhh Tong uitsteken Pling ) dat mn contract dan ZEKER wordt verlengd en dat we dan ook nog lang samenwerken!!!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 14:38

vikki schreef:
Gefeliciteerd!!! Lekker gevoel is dat he! Ik heb afgelopen vrijdag na 1 uitzend- en 2 jaarcontracten mijn vaste contract gekregen dus ik was en ben ook helemaal heppiedepeppie Haha! . Ga jij jezelf ook trakteren op lekker eten vanavond? Knipoog



jij ook gefeliciteerd!!!
ik ga mezelf zeker trakteren!! mn vriend gaat lekker voor me koken!.....weet ie nog niet maar dat is een bijzaak hahhaa Haha! Haha!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bytespider, Celebi, Charat, dezzie, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Firebug, Galaika, GrapeshotBot, HELder, Josien_, katinker, manubres, Mirjam79, Muronia, Ninouschka, Roosch, Sabbientje, Siers83, stella92, VuurVleugels en 54 bezoekers