oliebol, auto niet door de APK

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

oliebol, auto niet door de APK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 15:29

Ik baal!
Onze oude Opel Vectra uit 93 met al 240000 op de teller is niet door de APK. Er was blijkbaar vanalles mis met het ding. De handrem is erdoor gegaan op de remtest, lamp kapot, banden niet meer in orde, assen niet in orde en last but not least een veel te hoog CO gehalte voor de milieu-eis. Het is nog maar de vraag of dit laatste te fixen is en zo ja hoe duur t gaat worden Huilen
Het is eigenlijk de auto van mn vriend, maar aangezien die bij de marine zit en aan t varen is, is hij niet 123 bereikbaar. Ik weet ook niets van auto's, behalve dat ik dat ding eigenlijk wel nodig heb. Het is een oud kreng dus de reparatie mag niet meer te veel kosten, ik zie de bui dus al hangen....die gaat naar de sloop. Als ik dat tenminste mag regelen want de auto staat niet op mijn naam.
O wat baal ik verschrikkelijk, de garagehouder belt nog met een prijsopgave zometeen, afwachten dus. Verdrietig

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 15:32

Ja en het stomme is: zoiets gebeurt altijd als meneer er niet is, en dan mag ik het opkanppen. Bovendien heb ik nu geen auto meer tot hij terug is, en dat duurt nog twee maanden.
grrrrrrrr

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 15:36

hmmmmm, mn vrienden hebben de auto zelf nodig en huren is vast heel duur....

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 11:27

Had daar inderdaad niet op gerekend. Maar die vent van de garage zei dat vooral dat te hoge CO een probleem was, hij wist niet hoe hij dat moest oplossen Verward Ja ik ook niet maar ik heb er ook niet voor geleerd Bloos

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 12:06

Nou ze hebben net gebeld, repareren komt op 600 euro da's veel te veel vind ik.
Petraaken, ik had dat eerder moeten weten van je vader Haha! Misschien had hij ons oudje er wel door gekregen....

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 16:52

Nou, RIP Opeltje..... ik kreeg er nog 650 euro voor als inruil, hij is dus weg gegaan en wordt vervangen door een Renault 19 met 120000 op de teller. Mijn paps is naar de garage gegaan en heeft keihard onderhandeld Haha! ik kan dat nl niet, vind t altijd zielig voor die verkoper. Dus nu heb ik toch nog voor een redelijke prijs een andere auto....gelukkig

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Boheme, Duran123, Es_ther, kiki1976, knockout1, moOby, MyWishMax, santaju, Selente, Vavane, verootjoo, Vinny12511, YandexBot en 172 bezoekers