Tandarts :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Tandarts :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 09:40

Aaah Yukkie.....heb echt heel veel gaatjes....echt heel raar heb nog nooit gaatjes gehad....en nu echt zo 8 ofzo. Bluh...

Maar goed vanmorgen moest ik dus zo naar de tandarts om de gaatjes te laten vullen. Hij zou eerst de rechterkant doen en volgende week de linkerkant. En nu zit ik dus thuis met een verdoofde rechterhelft....praat stom en het ziet er niet uit......ook zei hij dat de napijn nogal erg kon zijn Boos! Boos!

Ik haat de tandarts Boos!

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:42

oei... ik heb nog nooit gaatjes gehad, maar hij lijkt me geen pretje... Maar in elk geval sterkte ermee! OK dan! je kan het! Tong uitsteken

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:44

Wees blij dat hij verdoofd bij gewone gaatjes! (heeft hij dat nadrukkelijk gezegd? Het is namelijk niet standaard!)
auwauw... Succes!

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:44

Als ik ergens vrees voor heb dan is het wel de tandarts!!!
Ik heb ook altijd wat met mijn gebit...
Sterkte ermee!!!
Verdoving is vervelend maar wees maar blij dat het er nog even in zit!

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 09:45

Nee weet ik, maar het waren er wel 4 in éen keer en best diepe....dus zodoende......

Maar goed ik snap ook niet hoe ik aan al die gaatjes kan, poets nog steeds 2 a 3 keer poer dag me tanden, heb geen ander eetpatroon dus tja.... Boos!

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:46

ik heb ook nog nooit gaatjes gehad maar weet wel hoe vervelend een half verdoofd gezicht is. Ik voel(de Knipoog ) met je mee. Lachen

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:45

Ben nu ook 2 keer achter elkaar naar de tandarts geweest maar gelukkig niet voor gaatjes Bloos Mijn verstandskiezen moeten eruit en daar moesten foto's van genomen worden, gelukkig was op de foto goed te zien dat mijn verstandskies rechtsonder keurig langs de rest gaat groeien en niet zoals mijn tandarts zei, schuin zodat hij de rest op zij gaat duwen...phew die kan hopelijk blijven dus. Nu alleen de 2 bovendste..Verder is alles weer gereinigd en is alle rookaanslag die er nog zat weg Knipoog Nu ziet niemand meer dat ik ooit gerookt heb :p

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:47

Ik had eerder ook nooit gaatjes Scheve mond Kregen we een nieuwe tandarts. Had ik er meteen 2. Ik kon daarna 1,5 week geen koude dingen hebben op die vullingen, Dat deed echt zon pijn

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 12:26

Aah nee....mnu begint het echt zeer te doen...maar gewoon door gaan Lachen

Ik hoop niet dat ik er nog 1,5 week last van heb!