af en toe is gewoon een beetje te veel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 18:35

Vandaag was ik moe Slapen dus ik had me echt gehaast om lekker vroeg thuis te zijn. Eerst nog ff bij de Toko geweest om iets te eten te halen voor mezelf Vork . Ik was al heel blij dat ik dat al gedaan had maar toen ik thuis kwam Extreme duivel .
Het huis was echt een bende, alsof er een bom ontploft was. De vloer lag bezaaid met rommel. Waarschijnlijk heeft de hond achter de katten aan zitten jagen. Daarbij had mijn hond dus ook nog mijn rieten strandhoed versnipperd Extreme duivel .
Ik heb dus eerst het hele huis kunnen stofzuigen Boos! . De kat had ook nog lekker op de vloerbedekking zitten kotsen Misselijk dus dat heb ik ook maar meteen opgeruimd en schoongeboend.
Mijn eten heb ik net naar binnen gewerkt. Ik heb er maar een stokje wierook bij gebrand, Peace Maddipal, in de hoop dat ik er een beetje rustiger van wordt *LOL* . Nu moet ik me snel omkleden en naar Lois want die moet ook nog gereden worden.
Ik mag niet klagen hoor, ik kan mezelf goed bedruipen en ik ben echt zielsgelukkig met de beesten Lovers Schijnheilig Lovers maar af en toe....... dan wil ik gewoon ff helemaal niets hoeven.
Party!! Pling *LOL* Pling Party!!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 23:05

Ik ben dus net terug van stal en ik heb ook al een heel eind met de hond gewandeld. Het avondprogramma zit er weer op [op het douchen na dan].
Ik knap altijd vreselijk op wanneer ik bij Lois ben. Dat paard heeft voor mij zo iets magisch Schijnheilig [ja ja ik wordt lyrisch en zweverig *LOL* *LOL* ] maar het is gewoon echt waar. Als ik hoofdpijn heb, is dat bij Lois altijd weg. Daar kan geen aspirine tegenop.
Ik ga echt iedere dag naar Lois hoor Fitz. Ik wil ook helemaal geen dag overslaan. Ik ga in de zomermaanden ook nooit op vakantie maar ik maak wel een paar keer per jaar een korte vakantie of lang week-end.
Dit is gewoon echt wat ik wil misschien wil ik af en toe een beetje te veel *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 23:14

Precies Laura!
Dat paard heeft denk ik een therapeutische werking op ons, voor mij is dat puur ontstressen hoor Pling . Maar voordat ik zo ver ben dat ik er naartoe kan. Juist de dingen die me ophouden in mijn planning die frustreren me mateloos Boos! .
Mijn eerste paard kocht ik vrij snel toen ik net werkte. Ik heb nu al bijna 8 jaar eigen paarden en ik leef ook al 8 jaar op deze manier. Ik heb alleen het idee dat het me de laatste tijd een beetje begint op te breken. En dan zeker niet het paardrijden maar wel alle verplichtingen er omheen zoals het huishouden en mijn werk.
Misschien het je gelijk en is het gewoon een voorjaarsdipje. De andere optie zou kunnen zijn dat ik oud wordt Boos! GGGGGRRRRRRRRRR Boos! Dat zou erg zijn *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, x_spekkie_x en 71 bezoekers