Blunder.... wel twee...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Blunder.... wel twee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 12:17

Die communicatie gaat weer top mij mij.... Rolleyes

De telefoon gaat. Laura neemt op. Het is een onbekend nummer en een man die zo snel zijn naam zegt dat ik geen idee heb wie het is. Hoe het er nu mee is. Ja prima, met hem? Ook goed - hard gewerkt, etc etc... ondertussen ben ik heel hard aan het nadenken wie dit kan zijn. Verward Zondagavond in de kroeg drie heren ontmoet maar geen van allen telnr gegeven dus dat kan niet, of ze moeten hem hebben achterhaald. Jongen ontmoet op verjaardag van vriend - die wilde wel eens voor me koken.. maar die klonk toch anders?
Vervolgens zegt hij: Het was wel gezellig he in Hilversum?
AHA! Haha! - dus het is iemand uit Hilversum. Denk denk - dat maakt het al weer iets makkelijker. Na diep gegraaf besluit ik dat dit Heinz kan zijn; die was hovenier en had ik mijn nr gegeven omdat hij wel eens wat stenen overhad en die wel bij mij wilde leggen. Maar dan vraagt ie of ik op mezelf woon en op een flatje ofzo - dat had ik de hovenier allang verteld dus die is het niet. Scheve mond Dan zal het zijn vriend Ron wel zijn, dat was wel een leuke jongen en die heb ik idd mijn nummer gegeven. Maar vervolgens zegt ie: 'Ja, ik had het er nog over met Ron'

Huh? Nou ik ben dus het spoor helemaal bijster; wie ik aan de telefoon heb gehad, no clue Haha! Maar we hebben afgesproken voor volgende week; wilde ie wel even langskomen. Ik ben dus heel benieuwd wie er straks voor mijn deur staat Haha! Voor de zekerheid maar gevraagd of hij een boormachine mee kon nemen; als het verder drie keer niks is kan ie altijd nog mijn lampjes ophangen en was het geen complete waste-of-time Cool

En om de chaos compleet te maken had ik zondagavond met een meneer afgesproken die bij mijn schuin tegenover ergens bleek te wonen. (Ben net verhuisd, dus beetje netwerken met de buurt he Tong uitsteken) Hij zou maandag de hond uitlaten en om 11 uur dan even een kopje koffie bij mij komen drinken. Gezellig Lachen Maar ik vond 11 uur wel wat laat voor koffie eigenlijk. Verward Ach, ik had de dag erna toch vrij. Dus ik zet 's avonds om 11 uur de koffie aan - niemand te zien. Om half twaalf krijg ik ineens het briljante idee dat hij natuurlijk 11 uur 's ochtends bedoelde - een stuk logischer voor koffie ja. Aai, best banketstaaf, vooral aangezien hij echt vier keer riep of ik dat wel gezellig vond en ik hem had verzékerd dat ik er zou zijn. En van deze man had ik nou net geen telnr. Frusty

Dus het gaat helemaal goed met mij Blond - ik denk dat ik mijn haar maar eens moet gaan verven ofzo. Donkerbruin bijvoorbeeld. Wie weet helpt t *LOL* Clown
Hebben jullie wel eens van dat soort handige blunders begaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:24

Dat ik iemands naam niet heb verstaan gebeurt mij altijd Haha! Ik zeg dan altijd, ja hij zei dit en dat, en zijn stem klonk zo en zo. En dan mag de ander raden wie het was Haha!

Dat van die man en koffie is wel een beetje lüllig voor hem Haha! Moet je maar eens langsgaan om uit te leggen Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 12:26

ja maar ik weet dus niet waar hij woont Haha! Hij zei wel dat het ongeveer hemelsbreed 300 m verderop was maar dat zijn wel meer huizen Haha! Denk dat er niks anders op zit dan te hopen dat hij er zondag weer is en me nog gelooft als ik het uitleg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:28

Bel gewoon overal aan, maak een algemeen voorstelbabbeltje, en kijk of het hem is ondertussen, is ook goed voor je sociale contacten met de buurt

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:42

hihihi zie t helemaal voor me wat een actie

en ff over kunstmatige inteliggentie , keb het ook geprobeerd maar werkt niet hoor!! (andersom wel trouwens hihi)

joh je komt m vast nog wel tegen en dan kan je hem vertellen
oeps ik had je helemaal verkeerd begrepen , tja zoveel aan mijn hoofd , net verhuisd enzo...sorrie zullen we het morgen weer proberen??
Laatst bijgewerkt door nickyu op 21-09-04 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:42

Jij gaat dus gewoon afspreken met een wildvreemde vent om die even langs te laten komen in je huis?!?!
Is dat niet een klein beetje vragen om ellende? Verward

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 12:53

Het was me nog net wel duidelijk dat deze meneer één van het clubje was waar we mee opgetrokken zijn in Hilversum. Ik gok dus nog steeds dat het Ron is; misschien dat ik de verkeerde naam aan hem gehangen heb. Verder hebben we netjes afgesproken dat hij naar ijn huis komt en we van daaruit koffie gaan drinken bij de tent tegenover mijn huis, dus nee - no worries; het zal geen geschifte crimineel zijn *LOL*

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:36

Mij moeder had een x dat ze op een schip was met een hoop andere aan t rond varen, en de boot stopte opeens.. dus ze dacht.. ow hij is stuk... dus maar wachten... wachten... tot ze merkte dat ze in eens alleen was. Zag ze een boot weg varen met al die mensen die eerst op haar boot zeg maar waren. Ze durfde niet te roepen maar ging alleen kijken muts dus met mazzel keek iemand om en zag haar.. nou lol dat ze hadden Haha! dus weer helemaal trug naar haar. zeggen ze zo leuk.. hield u de wacht??? Haha! typisch mijn moesje.

LOL... we moesten een keer een flink stuk lopen want we hadden de bus gemist. En mn moeder haat van die dubbel banen over te steken omdat t weer zo snel p rood springt. dus maar wachten. En dat t eenmaal op groen sprong schoot ze met een nood gang over, met dr karretje en al maar ik loop altijd normaal, ja ze wachten maar mooi hoor. en er stond een busje vooraan met wat jonge mannetjes te kijken naar mijn moeder en zodra ze de bus wilt passeren drukt die drol toch hard op de toeter. Dus mn moeder een halve hartverlamming Haha! nou normaal doet ze dit never, maar dr middelvingers gingen omhoog en schelden tieren vloeken alles wat je maar kan bedenken kwam eruit Tong uitsteken je kon me op vegen haha en hun een lol. leuk zulke dingen, geeft je leven een beetje kleur.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:48

Hahaha, ik moet zeggen, dit is ook wel weer een prachtig Laura-verhaal! Ben nou ook wel benieuwd wat voor figuur er volgende week voor je deur staat, hou ons op de hoogte he? Schijnheilig Ik versta trouwens ook nooit namen, magoed Tong uitsteken

Dat verhaal van Charmed_One is ook erg grappig! Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:51

haha lig echt dubbel hier!
tja dat van die namen niet onthouden.. dat lukt mij ook nooit zo goed hoor! Haha! maar veel succes met de buurman opsporen!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:16

Jeetje Laura... Wat moet je toch met al die mannen... Clown

Trouwens...
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet brutaal genoeg bent om aan de telefoon te vragen wie je aan de lijn hebt, he... Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:09

Typisch jouw weer
Ik heb op introductie heel veel mensen leren kennen, maar namen onthouden is niet mijn sterkste punt. En aangezien we met 9 meisjes waren en 105 jongens, was het voor die jongens wel makkelijk onthouden. Maar ik sta nu nog regelmatig met mensen te praten dat ik me ondertussen echt sta af te vragen van hoe heette die ook al weer.
Ben laatst 2 weken lang met iemand op en neer gereisd, en de laatste dag kwam ik er pas achter hoe hij heette...

Maar zo erg dat ik niet weet met wie ik afspreek is het toch nog niet Tong uitsteken

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:11

*Tamara* schreef:

Dat verhaal van Charmed_One is ook erg grappig! Haha!


Dank u heb erg mn best gedaan Knipoog Laura ben erg benieuwd hoe t afloopt! Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:16

jeetje....

was ik maar zo populair zeg.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:16

Je moet maar zo denken: als je dit soort dingen niet onthoudt, interesseert het je blijkbaar niet genoeg Tong uitsteken

(boeiende zaken blijven doorgaans vanzelf hangen....)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:43

AM => KH Haha!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:51

Romkabouter schreef:
AM => KH Haha!

Sinds wanneer ben jij hier de Opper Mod... >;) Nagelbijten / Gniffelen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:52

Al jaren *LOL*

Toch? Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:55

SuperPepeijn schreef:
jeetje....

was ik maar zo populair zeg.


Scheve mond Wil je erover praten? Ach gut

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:56

@ Rom: Als jij er maar in gelooft... Nagelbijten / Gniffelen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:01

*i can do this, I can do this* Knipoog

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:06

Leen, koop of huur een hond! Laat die om het uur uit en misschien kom je hem wel tegen Haha!

succes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:42

Romkabouter schreef:
AM => KH Haha!
right on brother!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 10:12

Die hond dat wordt wel verdacht want ik heb al lang verteld dat ik geen hond heb Haha!

Wat betreft de heer uit Hilversum; die belde gisteravond (en noemde weer zijn naam niet gvd Haha! )dat hij met een vriend in de buurt was, of ie langs zou mogen komen. Ik had met een vriendin afgesproken en die vond het best dus dat kon wel. Vervolgens belde ie om 11 uur dat ie uit Hilversum weg zou rijden (? Hij was toch in de búúrt? Verward ) dus toen heb ik gezegd dat het dan weinig nut meer had Lachen

Hij is in elk geval wel heel fanatiek. Wilde weten van wat voor bloemen ik houd, of ik van chocola hield... hij zou een cadeautje meebrengen... Bloos Jessy: dat dacht ik dus ook *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:16

haha echt weer een geweldig laura verhaal *LOL* ben benieuwd hoe t verder gaat..... Knipoog