Wie heeft op het huidige kabinet gestemd?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ben je het nog steeds eens met je stemgedrag?

Ja, ik zou weer voor dit kabinet kiezen.
9 (23%)
Nee, ik zou nu op een andere partij stemmen.
26 (66%)
Ik weet het (nog) niet.
4 (10%)

Totaal aantal stemmen: 39


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:04

Wat dacht je van iedereen? De regering is iedereen die daar zit... Echt niet alleen Balkenende met zijn CDA!
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 19-09-04 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:08

Oei oei wat stom Bloos! Heb 't al gewijzigt Knipoog Ik heb iig op Wouter Bos gestemt (PvdA Knipoog) en ik ben tevreden Lachen Ik zou dus zeker niet op een andere partij stemmen, maar voor deze regering kies ik ook niet. Heb ik ook niet gedaan: ik heb op PvdA gestemt, niet op de VVD en CDA...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:25

Ik weet 't... Ik schaam me ook enorm Bloos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 06:04

Hij is niet degene die er nu zo'n zooitje van maakt, dat is Balkenende Lachen En is iedereen nu mijn fouten aan 't verbeteren? Bloos

Nog even een edit: PvdA maakt ook fouten, zeker. Maar ik kon, en kan, me het beste in hun stellingen, of hoe je het ook wilt noemen, vinden. Ik vind het moeilijk om nu te oordelen over een partij van PvdA, zij vormen immers verre van de kamermeerderheid en hebben dus erg weinig in te brengen. Maar gezien 't commentaar en zo ben ik vooralsnog tevreden. Oordelen doe ik zodra zij daadwerkelijk de 'leiding' over Nl hebben.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 07:43

Dat geloof ik ook niet Billy. Hoe lang zitten ze er nu? Een jaar? Of alweer 2? Verward Als ze de komende bezuinigingen doorvoeren (oa dat grijze kenteken) dan staan ze rap op straat... En ik kan er niet rouwig om zijn Haha!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:30

MissJ schreef:
De zooi die er nu is, is het resultaat van 8 jaar Paars.
8 jaar een regering onder leiding van de PvdA, dus wie maakt er nu een zooitje van?
Die zooi moet nu opgeruimd worden door iemand.
Daarbij heeft de PvdA nooit een standpunt waar ze achter blijven staan.
Ze roepen altijd iets, maar als het er op aan komt draaien ze weer net zo lang tot ze hun standpunten 180 graden gewijzigd hebben.
En dat zou ons dan wel een goede regering leveren?:x
Laat me niet lachen.
Ik lever nu liever iets in, zodat we het over een paar jaar weer allemaal beter hebben, voor zover we het nu slecht hebben in Nederland.


Zeker, ben ik helemaal met je eens dat dit te wijten is aan Paars. Van die standpunten ben ik deels met je eens, maar niet helemaal. Komt bij dat ik van mening ben dat PvdA kan schreeuwen wat ze willen, maar dat het CDA en VVD nog altijd een meerderheid vormen. Ik stoor me er daarom niet zo aan dat ze niet achter hun standpunten blijven staan... Nog niet iig. Inleveren vind ik op zich geen probleem, maar ik vind het nu lichtelijk idioot worden. Dat de ministers maar eens wat inleveren... Afschaffing van het grijze kenteken bv, sorry maar dat vind ik echt van de zotte. Ik ken aardig wat bedrijven die daardoor geheid over de kop zullen gaan. En dat vind ik dus echt téveel inleveren!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:03

Ik heb me verkeerd uitgedrukt denk ik... Ik vind gewoon dat 't kabinet Balkenende met de bezuiningingen te ver door slaat...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:48

Juust Zoals al eerder gezegt: minima gaan steeds meer er op achteruit, en ik vind dat ze teveel in het bedrijfsleven bezuinigen... Dat zouden ze juist moeten stimuleren, als er geïnvesteerd wordt groeit de werkgelegenheid, etc etc etc.

Ze moeten maar eens beginnen te snijden in hun eigen salarissen, zal al zat schelen denk ik.

Enne, Uums: ik heb niet PvdA gestemd omdat ik mee loop met de meute, ik stem op de partij die mij het meest aanspreekt wb verkiezingsprogramma.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:38

Ik voel me weer lichtelijk aangesproken... Ik rij géén grijs kenteken, neem niet deel aan een PC-prive regeling (kan er ook niet warm of koud van worden dat ie afgeschaft is), spaarloon doe ik ook niet aan mee... En nu? Lachen De reden dat ik vooral zo struikel over het grijze kenteken is vanuit het bedrijfsleven gezien, ik kan minstens 4 klanten van ons kantoor aanwijzen die over de kop gaan door afschaffing hiervan. En de ministerslonen spreken voor zich...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:40

Hahahaha! Die kende ik nog niet Haha!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:22

Ik hoop eerlijk gezegt dat Wilders helemaal niets aanpakt Lips are sealed

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Amazonbot, Britta31, DenieesB, fro, Ginny135, Googlebot, hagelslag, Indy_Mouse_9, judithM, Kaatastrof, maitestar23, miesie22, minouesmee, mvdende, nonosb, pjer, saarie, sollair310, suusantana, tanec_meisje, TessaxQuincy, Vjestagirl, Zick_Zack en 84 bezoekers