Datingsite terreur...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Datingsite terreur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 22:41

Ik heb mij vanmiddag aangemeld bij een datingsite Bloos!

Niet omdat ik op zoek ben, maar omdat ik had gezien dat een collega daarop zat te neuzen en ik wilde weten of hij daar soms aangemeld stond Schijnheilig
Die collega heb ik niet gevonden, na 1200 foto's te hebben bekeken heb ik de moed opgegeven Scheve mond

Alleen, nu heb ik wel een paar berichtjes in mijn inbox staan...
Die kan je echter alleen bekijken als je full-member bent en daar moet je voor betalen. Ik zit helemaal niet te wachten op afspraakjes maar ik ben wel stikbenieuwd wat voor reacties ik gekregen heb op mijn profiel.
(Die was niet zo boeiend, maar moest je verplicht invullen wil je de profielen kunnen bekijken.
-niet roken
-niet drinken
-geen kinderen
etc *LOL* )
Ik heb al geprobeerd om mijn lidmaatschap op te heffen maar dat kan niet, ik krijg dus nu wel iedere keer mailtjes dat er weer iemand geïntresseerd is maar kan niet lezen wie, wat of waar Scheve mond
Hoe stop je die ellende?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:44

Tja die dingen zij ontworpen om je geld te ontfutselen... stug je contactgegevens in je profiel zetten zorgt over het algemeen dat je profiel vrij vlot opgeheven word Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:39

Sjuimpje schreef:
Ik heb mij vanmiddag aangemeld bij een datingsite Bloos!


Hahahaha, je bent vast niet de enige Knipoog *LOL* Haha!

Volgens mij ben jij aan gemeld bij een datingsite beginnend met de letter L Haha!

Heb me ook een tijdje geleden laten verleiden tot een kort abonnementje, werd alleen binnen de kortste keren gillend gek omdat ik alleen maar enge kerels had die reageerden Boos! Vervolgens was eindelijk mijn abo afgelopen kreeg ik een vervolg abo, gratis weliswaar, en nu........... allemaal grappige, leuke kerels Haha!

Nu je toch lid bent kan je maar beter van de nood een deugd maken en af en toe bij een leuke vent het knopje intresse inklikken krijg je engerds achter je aan dan gewoon achter hun naam het knopje geen intresse, da's voor de engerds die niet echt eng zijn maar ook niet leuk, en het knopje blokkeren voor de echte engerds en lelijkerds Extreme duivel

Oja, nog een tipje, willen ze je emailadres........... niet geven, gewoon een extra emailaccountje aanmaken bij hotmail ofzo en dan kan je altijd alsnog eens zien wat voor figuur het is Tong uitsteken

Applebee
Berichten: 92
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:59

Haha, is mij ook overkomen! Ik had ook een keer een profiel aangemaakt (zelfs foto erbij, lekker dom Tong uitsteken ) bij een dating site met chat. Ik had het gedaan omdat ik me verveelde en wou chatten. Je kon dus alleen op die chat als je een profiel had. Ik kreeg dus ook allemaal meldingen van reacties die je niet kon openen als je geen membership had betaald. Nieuwsgierig dat ik was, niet normaal meer! Uiteraard dus overstag gegaan en dat membership betaald. Overigens zaten er beste lekkere mannen tussen haha! Uiteindelijk ben ik zelfs nog twee keer op een date geweest met dezelfde man. Heel lekker ding, maar toch niks geworden omdat ik toch niet echt een connectie voelde. Ik heb het trouwens ook nooit aan iemand verteld (behalve aan beste vriendin) dat ik op die site iemand ontmoet had. Eigenlijk raar, maar op de een of andere manier schaam ik me er voor ofzo. Klinkt net alsof je geen vent kan krijgen en internet je laatste redding is Haha! He mam, pap, ik wil graag mijn nieuwe vriend voorstellen, we hebben elkaar op internet ontmoet..