profielwerkstuk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

profielwerkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 15:23

daar moeten we nu aan gaan beginnen. Ik heb met nog 2 andere meiden een groepje en je moet er z'on 90 uur pp in steken Gaaaap We weten alleen nog geen goed onderwerp. We willen biologie als hoofdvak opgeven met als secundair vak scheikunde.. Nog leuke ideen voor een onderwerp??
Ik dacht zelf aan iets over gezonde voeding en wat het effect is van bepaalde voeding op je lichaam Gaaaap

Don't hate me cause you ain't me!


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 15:41

dat is idd een origineel onderwerp Lachen jammergenoeg hebben wij hier niet echt van dat soort natuurverschijnselen Scheve mond

Don't hate me cause you ain't me!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Re: profielwerkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 19:17

Sypheron schreef:
Nu aan beginnen? Wij moesten in het begin van dit schooljaar pas beginnen en 3 a 4 weken geleden hebben we het in moeten leveren. Afgelopen dinsdag is het goedgekeurd Haha! Wij hadden het over Evolutie (biologie), het is wel best moeilijk maar zeker interessant..


hmm wij moeten er ongeveer een jaar over doen.. nouja voor de zomervakantie moeten het plan van aanpak inleveren en daarna echt beginnen..maar het zou wel handig zijn om alvast over een onderwerp na te denken denk ik zo Haha!

Don't hate me cause you ain't me!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 14:19

germie schreef:
Wat een gedoe altijd die profielwerkstukken, en dan heb ikhet nog maar niet over al het nakijkwerk. Maar goed, minister heeft het jullie voorgeschreven.
Je kunt bijvoorbeeld het zuurstofgehalte van water bbepalen (in Chemie overal 5V geloof ik staat dit experiment, niet moeilijk) En neem dan verschillende soorten water, slootje, vijvertje, kanaal, demiwater, gekookt water, leidingwater enz. En ga dan wat het biologieverhaaltje de link leggen met leefbaarheid van vissen/dieren in dit water. Er zijn tabellen met bij welke temperatuur een vis niet meer wil leven, en hoeveel zuurstof er in het water moet zitten om nog te kunnen leven (zuurstof en temperatuur van het water zijn ook aan elkaar gerelateerd, dus een tabel met alleen temperatuur als overlevingskans kun je terugrekeknen naar zuurstofgehalte) Zo'n tabel is te vinden op een Belgische site (kan het adres niet vinden op dit moment)
Kijk eens op scholieren.pagina.nl
of biologie.pagina.nl
of scheikunde.pagina.nl
Kun je volledig voorgeschreven profielwerkstukken vinden.


dat van het zuurstofgehalte zijn we op dit moment al mee bezig, maar dan met een ander soort praktische opdracht Haha! (druk,druk) maar ik vind toch zo'n onderwerp als die sprengen wel heel leuk..

Don't hate me cause you ain't me!


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 15:11

Ik heb het er met die twee andere meiden over gehad en die waren helemaal wild over die sprengen Knipoog Dat geven we denk ik als 1e keus op en voor onze 2e keus moeten we nog wat bedenken Haha! allemaal erg bedankt voor alle leuke suggesties Lovers

Don't hate me cause you ain't me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bo_Y, ComscoreBot, Googlebot, JudithGigi, MariskaFally, Nathalie18x, ogidni en 158 bezoekers