Uitspraken voetbal

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat moet er gebeuren bij wrede uitspaken van het publiek richting veld en over algemeen?

Wedstrijd direct stil leggen en aflassen
11 (50%)
wedstrijd zonder supporters
7 (31%)
gewoon doorspelen
4 (18%)

Totaal aantal stemmen: 22


toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:57

Zou het eerst stilleggen.. helpt dat niet? Gewoon stoppen.. en als duidelijk is dat het de supporters van een bepaalde club zijn die club de wedstrijd op papier met 3-0 laten verliezen. Kijken na hoevel keer hat gedonder op houd.

Ps. voor Dennis : The only real car, is a Jaguar

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*



toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:06

Wat betreft het roepen van: Joden, Joden naar Ajax.. ik heb daar geen probleem mee. Als je je als club/supporters zelf assosieert met joden door israelische vlaggen op te hangen en zichzelf in spreekkoren superjoden te noemen moet je niet piepen als de supporters van de tegenpartij joden, joden roepen. Dingen als Hamas, Hamas alle... zijn natuurlijk wat anders. Dat kan absoluut niet!! Maar denk niet dat er iemand in de Achterhoek wakker ligt als De Graafschap door de supporters van de tegenpartij voor boeren word uitgemaakt.. zij zijn tenslotte de superboeren volgens hun zelf.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amparo, Babootje, DromenLies, Esmee_RS, Happy_Hippie, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, manubres, Mariett, Mondy, Mrskiwi, Muronia, Nientsje, SannevZ, waikiki_6, xPabloBokt, YandexBot en 78 bezoekers